۱۳۸۸ شهریور ۲۶, پنجشنبه

با Midomi آهنگ مورد علاقه‌تان را در موبایل زمزمه کنید تا آن را شناسایی کند !

با Midomi آهنگ مورد علاقه‌تان را در موبایل زمزمه کنید تا آن را شناسایی کند !

شهریور ۲۴م, ۱۳۸۸ با میلادپاسخ »

بدون شک نرم افزاری که در این پست خدمتتان معرفی می کند یکی از جالب ترین و عجیب ترین نرم افزارهایی است که تا به حال با آن برخورد داشته اید . Midomi نرم افزاری است که پس از نصب روی گوشی شما می توانید با تنها زمزمه کردن ۱۵ ثانیه از یک آهنگ , به اصل آن آهنگ به همراه نام خواننده , سال تولید , مشخصات آلبوم , لیریک , موزیک ویدیو و … دست پیدا کنید. برای مثال شاید برای شما پیش آمده است که در ماشین نشسته اید و ناگهان آهنگی پخش می شود که دوست دارید نام آن را بدایند . اکنون کافیست Midomi را باز کرده و تنها ۵ ثانیه از آهنگ را برای این نرم افزار پخش کنید. این مهم نیست که کدام قسمت آهنگ مورد علاقه شما در حال پخش است Midomi آن را با جست و جو در دیتابیس بزرگ خود به راحتی پیدا و در عرض چند ثانیه آن آهنگ را به همراه نام و موزیک ویدیو در اختیارتان قرار می دهد .

حال شاید برای شما پیش آمده باشد که شعر و ترانه موزیک دلخواه خود را حفظ نیستید و تنها بخشی از آهنگ آن را به یاد دارید . در اینجا کافیست بخشی از آهنگ و ملودی آن را زمزمه کرده تا به سرعت این نرم افزار تمامی گزینه های احتمالی و نزدیک به ملودی شما را در اختیارتان قرار دهد. برای مثال من بخشی از آهنگ مرغ سحر را زمزمه کردم , همینطور که در تصاویر زیر شاهد هستید این نرم افزار دو مرغ سحر که نزدیک به ملودی خوانده توسط من بود یعنی مرغ سحر استاد شجریان و مرغ سحر , قمر را شناسایی کرده و در بخش دیگری ویدیو کلیپ های مربوط به این آهنگ را در اختیار ما قرار داده است .

قاعدتا برای استفاده بهتر از این نرم افزار هرچه سرعت اینترنت در گوشی بالاتر باشد نرم افزار راحت تر اجرا می شود . این نرم افزار قابلیت اتصال با WiFi و GPRS را قادر می باشد . اما مسلما توقع ندارید که این برنامه روی همه گوشی های بازار قابل اجرا باشد . فعلا این نوید را می دهم که کسانی که نوکیاهای سری جدید یعنی نوکیا ۵۸۰۰ و نوکیا N97 دارند , به همراه دوستان عزیزی که از گوشی های iPhone استفاده می کنند می توانند از این نرم افزار فوق العاده بهره ببرند . در زیر ویدیویی از چگونگی کار این نرم افزار مشاهده می کنید. ضمنا مشابه این نرم افزار , نرم افزاری به اسم Shazam نیز وجود دارد که Midomi به مراتب قوی تر از Shazam می باشد.

+ لینک دانلود برای گوشی های نوکیا با سیستم عامل سیمبیان ورژن ۵ (نوکیا ۵۸۰۰ و نوکیا N97)

+ لینک دانلود برای گوشی های iPhone

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر