۱۳۹۱ فروردین ۲۷, یکشنبه

زنی مصنوعی به بازار آمد که حاضر است برای صاحب خود هر کارى بکند

صنعت گران چینی پس از پیشی گرفتن در ساخت انواع اسباب بازی، این بار برای کسب درآمد بیشتر و شاید برای جلوگیری از زاد و ولد و افزایش جمعیت خود اين کشور، گوی سبقت را در توليد "زن مصنوعی" از دیگر کشورها ربودند.




زنى كه چینی ها ساخته اند می تواند هر كارى را براى صاحب خود انجام دهد، بدون آنكه جر وبحث و "يكى به دو" كند.



به گفته صنعت گران چینی، زن مصنوعی جدید بر عروسک های مشابه پیشین اين امتياز را دارد كه "تا 99% شبیه زن های معمولی است".



بر اساس این گزارش، در ساخت اعضای بدن این زن مصنوعی از ماده سيليكون كه پیش از این پزشکان برای بزرگ کردن سینه های زنان استفاده می کردند و قابليت ارتجاعی دارد، استفاده شده است.



مدیر شرکت چینی توليد كننده ى اين محصول می گوید:"ساختار و جزئیات جسم این زن مصنوعی جدید از روی کامپیوتر طراحی شده، و بین آن و یک زن عادی، به ویژه در تاریکی قابل تمایز نیست."



با اين حال محصول جديد چين آن گونه كه در مجله "سیدتی" چاپ امارات منعكس شده است، موافقان و مخالفان تندى دارد.



در گزارش منتشر شده در اين مجله ى زنانه، نظر 100 نفر از مخالفان و موافقان ساخت زن مصنوعی آمده است. اغلب مصاحبه شوندگان، بويژه زنان بر مخالفت با خرید آن تاکید کرده اند.



یک دانشجو در این زمینه گفته است:" تا فراهم شدن امکانات ازدواج از جمله پیدا کردن کار و خرید خانه و غیره، استفاده از زن مصنوعی را خالی از فایده نمی بینم، تازه مشکل طلاق و پرداخت مهریه هم در کار نیست."



گروهی از این افراد تنها مخالف قیمت بالای خرید آن بوده اند و (7000 دلار) را زياد مى دانند. اين دسته از مصاحبه شدگان گفته اند: "تنها در صورتی که قیمت آن پایین بیاید به فکر خرید آن خواهند افتاد."



یک مرد روحانی نیز استفاده جنسی از زن مصنوعی را حرام دانسته و با ذکر آیاتی از قرآن بر حرام بودن خرید آن تاکید کرده است. یک متخصص بهداشت روانی نيز با ابراز نگرانی از ورود چنین توليدی به بازار، از کشورهای اسلامی و عربی خواست به مشکلات جوانان رسیدگی کنند، در غیر این صورت این کشورها شاهد پدیده ای به نام زن مصنوعی خواهند بود.



اما یکی از زنان در مقام دفاع از حقوق زنان به صراحت خطاب به مردان گفته است:"خوشحال نباشید همین شرکت چینی گفته است بزودی محصول "مرد مصنوعی" را نيز به بازار ارايه خواهد كرد."

http://www.alarabiya.net/articles/2012/04/14/207683.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر