۱۳۸۸ مهر ۶, دوشنبه


ذوق زدگی و غلط های فاحش «حمید رسایی» در نیویورک

ین آقای ذوق زده که عادت ندیدن مردم را از داخل ایران به همراه داشته، در گزارشی که در وبلاگش با عنوان "ناسزا به پیامبر با پرچم سبز در نیویورک"(!) نوشته، معترضان را کمتر از دویست نفر، مجاهد و سلطنت‏طلب نامیده است. وی مثل همیشه که حامی احمدی نژاد بوده، زمینه را هم برای انکار و اتهام سازی برای رقیب فراهم دیده و نوشته که اینها با پرچم سبز به پیامبر ناسزا می‏گویند.


آرش سیگارچی در وبلاگ خود، پنجره التهاب، در ادامه این مطلب آورده است:

استدلال های حمید رسایی هم جالب است. نوشته:

"... در هیات امسال برای بار اول دو روحانی (بنده و آقای میز تاج الدینی) نیز همراه رییس جمهور در هیات حضور داشت و همین موضوع سبب شد تا در مواقعی که ما قصد تردد به هتل را داشتیم، شعار دهندگان ماهیت حقیقی خود را بیشتر نشان دهند. شاید تلخ ترین لحظات نیز همین اوقات بود نه به دلیل توهین آنها به ما بلکه به خاطر فحش و ناسزاها به پیامبر خدا و اهل بیت و رهبر فقید انقلاب که از زبان برخی از این سبزپوشان و جماعتی که عکس موسوی را به دست داشتند، جاری می شد و البته به هیچ وجه مورد اعتراض دیگر شرکت کنندگان قرار نمی گرفت!.."

بعد هم نتیجه گرفته توهین به آنها که لباس پیامبر را پوشیده اند توهین به پیامبر است! پس سبز ها به پیامبر توهین می کنند. البته اشکالات نوشته این آقای به اصطلاح نماینده مردم که در حقیقت نماینده دولت است در مجلس، به همین ختم نمی شود. حضرت آقا در جایی دیگر نوشته:

"...کشوری که مجسمه آزادی را پس از جنگ جهانی دوم با پول مردم فرانسه در یکی از جزایر خود نصب کرده ...."

آقای رسایی که احتما فرصت نیویورک گردی را به واسطه حضور سبزها نداشته، شاید هم به خاطر محدودیت دولت آمریکا که اجازه نمی دهد از محدوده خاصی این افراد خارج شوند، فرصت نکرده با کشتی یا قایق به جزیره ای که مجسمه آزادی در آن قرار دارد برود. وگرنه حتما می فهمید که اشتباه نوشته است. مجسمه آزادی در سال ۱۸۷۶ توسط دولت فرانسه به آمریکاییان اهدا شد تا به مناسبت یکصد سالگی استقلال آمریکا از بریتانیا، در این کشور نصب شود. البته ده سالی طول کشید تا بودجه لازم فراهم شود و در سال ۱۸۸۶ بالاخره آن را در محل فعلی اش نصب کردند.

من نمی دانم چرا آقای رسایی غلطی به این فاحشی را انجام داده و فکر کرده این مجسمه پس از جنگ جهانی دوم ساخته شده اما می توان به سطحی و بی دانشی این آدم یقین کنم. آدمی که این همه حضور سبزها را ۲۰۰ نفر می بیند، آدمی که حامی دولتی است که هر روز بی دانشی یکی از وزرایش رو می شود، باید هم از تاریخ و تمدن بشر بی اطلاع باشد.

مطمئنم با این حضور سبز ها (یا همان به قول آقای رسایی، دویست نفر)، وی نخواهد توانست به جزیره مجسمه آزادی برود، برای همین باز عکس های مجسمه آزادی را اینجا می گذارم، تا شاید حالاکه نمی تواند از نزدیک ببیند، با دیدن عکس هایش دل خوش باشد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر