۱۳۸۸ مهر ۲, پنجشنبه

تماس رایگان با تمام دنیا از طریق اینترنت به تلفن ثابت یا همراه


تماس رایگان با تمام دنیا از طریق اینترنت به تلفن ثابت یا همراه

ه هر جاي دنيا كه مي**خواهيد مجاني تلفن كنيد
از **رايانه ***به *تلفن *ثابت *يا **همراه*





سايت اينترنتي EvaPhone با ارائه سرويس رايگان تلفن اينترنتي خود به شما اين امكان را مي**دهد تا به**راحتي با تمام خطوط تلفني دنيا اعم از ثابت و همراه تماس برقرار كنيد.


به سادگيABC
استفاده از خدمات اين سايت بسيار ساده است. ابتدا وارد لينك www.evaphone.com شده، سپس شماره مورد نظر خود را شماره**گيري مي**كنيد. به همين سادگي!

استفاده از اين سايت تا زماني كه يك رايانه در اختيار داشته و فلش پلير 9 نيز روي آن نصب باشد براي شما امكان**پذير است.

براي استفاده از اين سرويس به نصب هيچ نرم**افزاري نياز نداريد و حتي در كافي**نت ها نيز مي**توانيد از آن استفاده كنيد


شايد اين سوال برايتان پيش آمده باشد كه هزينه**هاي اين سايت چطور تامين مي**شود و چرا خدمات خود را به**طور رايگان در اختيار كاربران قرار مي**دهد؟

سوالتان كاملا به**جا است و پاسخ آن چنين است: هنگام استفاده از اين سرويس پس از انجام عمليات شماره**گيري تبليغاتي روي صفحه براي شما به نمايش در مي**آيد كه هزينه**هاي اين سايت را تامين مي**كنند.
همچنين پس از چندين بار برقراري تماس رايگان با كمك اين سرويس پيامي مبني بر اتمام محدوديت استفاده رايگان روزانه به شما نمايش داده مي**شود و از شما مي**خواهد تا براي استفاده از خدمات سايت به**طور نامحدود در آن ثبت نام كرده و نسبت به خريد اعتبار اقدام كنيد.

نا**اميد نشويد
توجه داشته باشيد كه محدوديت استفاده شما از خدمات اين سايت هر روز صفر مي**شود و با اتمام اعتبار مجاز روزانه خود مي**توانيد در روز بعد نيز مجددا از خدمات رايگان اين سرويس استفاده كنيد. محدوديت اين سرويس با توجه به خطوط ثابت يا همراه و همچنين كشور مورد تماس متفاوت است. به**عنوان مثال در برخي كشورها محدوديت مكالمه در روز 2 بار و در هر مكالمه در حد چند ثانيه است و در برخي از ديگر كشورها همچون امريكا اعتبار مجاز براي مكالمه رايگان بيش از 6 دقيقه است. براي كسب اطلاعات دقيق از ميزان اعتبار مجاز اختصاص يافته به خطوط هر كشور مي**توانيد به اين اين لينك مراجعه كنيد:

http://evaphone.com/destinations

نكته قابل ذكر ديگر اين است كه شايد خدمات اين سايت براي مكالمه**هاي طولاني مدت به**طور رايگان كاربردي نداشته باشد اما در مواقع بسيار زيادي مي**تواند جايگزين پيام كوتاه شده و در شرايط ضروري، تماس اضطراري به هرجاي دنيا را به**طور رايگان براي شما فراهم كند. همچنين با كمك اين سرويس مي**توانيد دوستان و آشنايان خود را با يك مكالمه كوتاه از حضور خود در اينترنت مطلع كرده و مكالمه طولاني مدت خود را به محيط**هاي گفتگوي چت منتقل كنيد.
(فقط اگه زنگ زدین صبر کنین اون تبلیغش تموم بشه ، بعد کانکت میشه )

تلخیص از جام جم کلیک
__________________
بجای نفرین به تاریکی بیایید شمعی بیفروزیم .
تمام ظلمت جهان نمیتواند روشنایی یک شمع را از بین ببرد .
خلاصه اینکه همیشه شمع داشته باشین تو خونه به درد میخوره ...
Reply With Quote
The Following 3 Users Say Thank You to erroric For This Useful Post:
amin_ttb (11-06-2008), ashi_bomba2006 (11-05-2008), cyber.zer0 (06-05-2009)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر