۱۳۸۸ دی ۱۲, شنبه

iles.com Vip-File.com Sms4file.com accounts

GO
Home
About
Posts RSS
Contact
Log In
Saturday, January 2, 2010

اس ام اس رایگان


با استفاده از سرویس 'SMS Worldwide' در سایت www.airclub.in کاربران می توانند بطور رایگان از کامپیوتر خانگی (PC ) به گوشی تلفن همراه پیام کوتاه ارسال کنند.

امروزه با هرچه گسترده تر شدن استفاده از پیام کوتاه و تنیده شدن این سرویس با تارو پود زندگی روزمره بیشتر مردم ، هزینه ای که صرف این سرویس می شود در بسیاری مواقع مقرون به صرفه نیست ولی با استفاده از سرویس 'SMS Worldwide' کاربران می توانند بطور رایگان اقدام به ارسال پیام کوتاه کنند.
درنظر بگیرد بعنوان مثال کاربری که در زمینه تجارت فعالیت می کند و بطور روزمره باید پیام های کوتاه متعدد - بعنوان مثال 100 پیام کوتاه درروز- ارسال کند ، چه هزینه سنگینی را باید متحمل شود که با استفاده از سرویس SMS Worldwide در هزینه یاد شده می تواند صرفه جویی کند.
استفاده از این سرویس رایگان از هر مکان و در زمان رایگان است.
همچنین Airclub تسهیلاتی را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند ازسرویس جالب ارسال رایانامه ( ایمیل) از طریق رایانه ها به گوشی تلفن همراه استفاده کنند.
این سرویس با استفاده از یک میان افزار امکان پذیرشده است.
همچنین ، با درنظر گرفتن محدودیت های بکارگیری لپ تاپ ، رایانه های خانگی و حتی وسایل همراه کوچکتر ، Airclub سرویس ارسال رایانامه از طریق گوشی تلفن همراه به رایانه ها را نیز فراهم کرده است.
از دیگر سرویس هایی که کاربران با ثبت نام در سایت www.airclub.in می توانند استفاده کنند ، سرویس E Mail Alerts - که امکان اطلاع فوری به کاربر درباره رایانامه های رسیده را فراهم می کند و همچنین SMS Reminders برای یاد آوری زمان وتاریخ مراسم خاص ، تاریخ های قرار ملاقات ، سالروزها و غیره و Short Codes که با اختصاص دادن یک شماره تماس کوتاه تر از شماره های معمول امکان ارسال سریع پیام های SMS و MMS را یادآوری و فراهم می کند ، می باشند.
Posted by jafa at 10:45 AM

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر