۱۳۸۸ دی ۲۴, پنجشنبه

کلاس های ترک بسیج آغاز به کار می کنند

کلاس های ترک بسیج آغاز به کار می کنند

December 20th 2009 | نویسنده: mamoosh

با توجه به این حقیقت که امروز وضعیت سیاسی کشور همچون انبار باروتی آماده انفجار است، صفدر علی معروف به بسیجی دهن گشاد اقدام به بر گزاری کلاس های ترک بسیج در سر تاسر تهران نموده تا برگشت برادران بسیجی به آغوش جامعه را سهولت ببخشد. برای یافتن پاسخ به سوالات خود در این زمینه و اطلاعات بیشتر به محتویات کلاس ها، شرح داده شده در پائین دقت فرمائید:

امروز ثبت نام کنید و یک بسته تیغ جیلت به رایگان دریافت نمائید

به مدیریت استاد صفدر علی، بسیجی دهن گشاد

ترک بسیج تضمینی برای ذوب شدگان فقط در 10 جلسه

بیشتر بدانید:

نظافت بدون درد و عارضه:

همکاران مجرب ما به صورت گام به گام شما را با آب و مزایای آن آشنا می کنند و در 10 جلسه شما کاملا تمیز خواهید شد، بله درست شنیده اید فقط در 10 جلسه.

در صورت تمایل کلاس های پیشرفته آشنایی با مواد شوینده برای علاقه مندان با هزینه کم موجود می باشد.

کلاس های فوق تخصصی استفاده از لوازم الکترونیکی و دستی برای پشم کنی:

برخورد نور خورشید با پوست بدن باعث کشته شدن بسیاری از میکروب ها و باکتری های سطح پوست می شود. تحقیقات نشان می دهد علت بسیاری از مشکلات روانی بسیجی ها که معمولا منتهی به خشونت می شوند خارش های ناشی از میکروب ها و باکتری های مقیم در سطح پوست آنان است که با توجه به پوشش 90 درصدی پشم در بدنشان و نرسیدن نور خورشید به سطح پوست، کشته نمی شوند. ما به شما آموزش می دهیم تا این پشم ها را به آسانی از بدنتان بکنید.

سر نوشت شپش هایم چه می شود؟

شپش موجودیست که خارج از بدن شما و در طبیعت نیز قادر به ادامه حیات است، در واقع این گونه جانداران در حیات وحش زندگی شادتر و آسوده تری خواهند داشت. آخرین آمار وزارت بهداشت نشان می دهد 75 درصد از شپش های مقیم در ریش و پشم بسیجیان از بیماری های تنفسی ناشی از گاز های اشک آور و بوی عرق رنج می برند. پس نگران آینده شپش های خود نباشید، سرویس جمع آوری و سرپرستی ما شپش های شما را دوباره به طبیعت باز می گرداند.


پیراهنتان را با شورتتان آشتی دهید:

کلاس های آموزشی مد و خرید لباس در سایز مناسب به منظور گُنجیدن بهتر در جامعه. یک شهروند عادی نیازی به خریدن لباس های شبه نظامی ندارد، اصولا این گونه لباس ها برای استتار در محیط طراحی شده اند که این کار در داخل شهر بی مفهوم است. همچنین موقع این فرا رسیده که این دو دوست قدیمی یعنی شورت و پیراهنتان را با هم آشتی دهید و آن ها را ساعاتی در تاریکی شلوارتان تنها بگزارید.


باتوم و زنجیر وسیله بازی نیستند:

هیچ فعالیتی مفرح تر از یک ورزش گروهی سالم مانند فوتبال نیست، حتی باتوم زدن بر سر مردم با دوستانتان. ما به شما کمک می کنیم که عادت های قدیمی را ترک کنید و با فعالیت های مفرح جدید آشنا شوید.

جلسات درمانی ترک گلاب و جوشن کبیر:

ترک گلاب و جوشن کبیر با نظارت پزشک متخصص. تحقیقات نشان می دهد که طی یک میلیون سال گذشته خواندن دعای جوشن کبیر هیچ تاثیر مستقیم و غیر مستقیمی در دنیای اطراف ما نداشته است، ما به شما کمک می کنیم تا از وقت خود بهتر استفاده کنید و خیر، بوی گلاب مخصوصا در شرایطی که با بوی عرق ترکیب می شود اصلا خوشایند نیست. در حقیقت این ترکیب توسط بومیان آفریقایی برای کشتن موش های صحرائی استفاده می شود.

به بسیجیان فارق التحصیل یک سر بند یا زهرا به رسم یادبود تقدیم می شود


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر