۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

آقای خاتمی ، ولایت فقیه مشروع نیست چون مورد تایید مردم ایران نیست

آقای خاتمی ، ولایت فقیه مشروع نیست چون مورد تایید مردم ایران نیست

محمد خاتمی افاضه فضل کرده اند که ولایت فقیه را قبول دارند و مورد احترام ایشان است.

آقای خاتمی ،

این احترام و اعتقاد شما به ولایت فقیه از کجا به وجود آمده است؟ تکلیف ما را مشخص کنید. آیا ولایت فقیه مشروعیتش را از خداوند به صورت مستقیم گرفته است یا از مردم؟ اگر مشروعیتش را از مردم می گیرد، ما به چه زبانی بگوییم ولایت فقیه مورد تایید ما نیسـت؟!

آقای خاتمی، با کلمات بازی نکنید، اصل ولایت فقیه در تقابل آشکارا با حقوق مردم است. نمی شود ولایت فقیه را با حقوق مردم در یک جا جمع کرد.

آقای خاتمی ، پدران ما به دلیل سانسوری که شاه ابله در ایران اعمال کرده بود، گول حرفهای خمینی را خوردند و پشت سر خمینی ایستاند و خمینی را جای شاه نشادند. اگر آن شاه ابله کمی شعور داشت و اجازه صحبت مستقیم مردم با خمینی را می داد، هرگز مردم ایران به این روحانی جلاد اعتماد نمی کردند. در دوازدهم فرودین نیز در یک انتخابات غیر منصفانه و بدون گردش آزاد اطلاعات، مردم نادانسته به جمهوری اسلامی رای دادند.اکنون سی سال از آن فاجعه گذشته است، نسل جوان این جامعه ، حاضر به گردن نهادن به اشتباهات پدران و مادران خویش نیستند. با کشته شدن در خیابان و با رای دادن به رقیب نامزدی که مورد تایید رهبر بوده است، تنفر خویش از ولایت فقیه اعلام کرده اند. بعد از کشته شدن صدها نفر از مردم ایران ، آیا منصفانه است که شما بگویید اصل ولایت فقیه مورد احترام شما است؟

مشکل اصلاح طلب های مذهبی در این است که اگر حکومت ایران به حکومتی آزاد تبدیل شود، آنها نه تنها در قدرت قرار نخواهند گرفت بلکه باید بابت مشارکت در بسیاری از جنایات ج.ا. به دادگاه پاسخ گو باشند. از طرفی نیز با وجود خامنه ای به عنوان ولایت فقیه جایی در نظان کنونی ندارند.لذا تنها گزینه موجود برای آنها اصلاح رژیم فعلی به شکلی باشد که آنها نیز اجازه حضور در قدرت را داشته باشند. در این میان چیزی که برای آنها اهمیت ندارد حقوق مردم و سعادت کشور است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر