۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

دو راهکار ساده ، اما مهم و کارآمد برای سرنگونی رژیم در راهپیمایی 22 بهمن رژیم


دو راهکار ساده ، اما مهم و کارآمد برای سرنگونی رژیم در راهپیمایی 22 بهمن رژیم

خیلی راحت همه ما می توانیم به صورت امن در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم و در همین راهپیمایی ، این رژیم فاشیستی را ساقط کنیم .

راهکار شماره یک :(با فرض اینکه ساعت ده صبح احمدی نژاد می خواهد سخنرانیش را شروع کند و بسیجی ها شروع برای حمایت از احمدی نژاد شروع به شعار دادن خواهند کرد) در روز راهپیمایی راس ساعت ده، وقتی همه بسیجی ها ، گرم شعار دادن هستند ، ما فقط برای پنج دقیقه سکوت خواهیم کرد! سکوت ما، زیاد بودن تعداد ما را نشان خواهد داد.

نکته یک - سکوت ما باعث می شود که تعداد زیاد طرفداران خودمان را ببینیم ، در آن لحظه خواهیم دید که تعدادمان از طرفداران رژیم خیلی خیلی بیشتر است.

نکته دو- درطی این سکوت ، مزدوران و طرفداران رژیم نیز اعتماد به نفس خود را از دست خواهند داد، چون خواهند دید که تعدادشان خیلی کم است و همه کسانی که اطراف آنها هستند ، آزادیخواه هستند.

راس ساعت ده و پنج دقیقه ، همه ما ، شروع به شعار علیه رژیم ولایت فقیه خواهیم کرد. با توجه به اینکه ما اعتماد به نفس گرفته ایم و بسیجی ها اعتماد به نفسشان را از دست داده اند، ادامه کار خیلی راحت خواهد بود.

راهکار شماره دو: صرفا یک تظاهرات و شعار دادن ساده ما را به جایی نخواهد رسانید، چرا که رژیم با وقاحت تمام تظاهرات مردم را نادیده خواهد گرفت. چه باید کرد؟ طبیعی است در خیابان ماندن به مدت طولانی نیز برای همه ما عملی نیست چرا که نیاز به استراحت خواهیم داشت. لذاما باید منابع انسانی خودمان را مدیریت کنیم.

از روز بیست و دوم بهمن به بعد ، کسانی که عدد سمت راست شماره شناسنامه شان فردا است ،روزهای فردا در خیابان خواهند ماند و کسانی که شماره سمت راست شناسنامه شان زوج است روزهای زوج هفته را در خیابان خواهند ماند. زمان تغییر شیفت نیز ساعت دوازده هر روز می باشد.لازم به یادآوری است که اعتصاب ما بیست و چهار ساعته خواهد بود و تا پیروزی جنبش ادامه خواهد یافت.

هدف ما باید ماندن در خیابان و اعتصاب باشد.

نکته یک – من حدود یکسال پیش این طرح را در قالب یک انقلاب به نام خیزش ارایه کرده بودم ،اینجا را ببینید.

نکته دو : بی نیاز از یادآوری است که محل تظاهرات ما ، برای هر کسی در شهر محل اقامت خودش می باشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر