۱۳۸۸ آذر ۱۸, چهارشنبه

گواهی اشتغال به تحصیل مجید توکلی، پاسخی به دروغپردازی فارس و ایرنا

گواهی اشتغال به تحصیل مجید توکلی، پاسخی به دروغپردازی فارس و ایرنا

پس از آنکه ماموران حکومتی در روز 16 آذر مجید توکلی را به هنگام خروج از دانشگاه بازداشت کردند، خبرگزاری های فارس وابسته به سپاه پاسداران و ایرنا خبرگزاری دولت ضمن انتشار تصاویری از مجید توکلی با پوشش مقعنه و چادر در خبرهایی هماهنگ سعی کردند بر علیه وی مطالبی را منتشر کنند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر از جمله دروغپردازی هایی که فارس و ایرنا در خبرهای خود مدعی شده بودند، وضعیت تحصیلی مجید توکلی بود. تریبون های حلقه ای دیکتاتوری ایران مدعی شده بودند که مجید توکلی از دانشگاه اخراج شده است.

خبرگزاری فارس وابسته به سپاه نوشته بود: «وی كه متولد سال 1365 در شیراز است، در سال 83 و در رشته كشتیرانی وارد دانشگاه امیركبیر شد اما به دلیل آنكه در چهار ترم پیاپی معدل درسی او زیر 10 بود، از این دانشگاه اخراج شد.»

هرچند خبرگزاری فارس به عنوان تریبون دروغ پردازی به حدی در نزد مردم منفور شده که لقب «فالس نیوز» در فضای اینترنتی به آن اعطا شده است، با ابن وجود در اینجا تصویر گواهی اشتغال به تحصیل مجید توکلی که در مهرماه سال جاری از سوی دانشکده مهندسی کشتی سازی و صنایع دریایی دانشگاه امیرکبیر صادر شده است، برای پاسخ به دروغ پردازی های تریبون کودتاچیان منتشر می شود.

لازم به ذکر است مجید توکلی از ابتدای سال تحصیلی جاری علیرغم حق ادامه تحصیل در دانشگاه امیرکبیر، به خواسته وزرات اطلاعات و وزات علوم به بندرعباس برای ادامه تحصیل تبعید شده بود.

گرچه انتشار دروغ پردازی های جدید و عکس هایی از مجید توکلی از سوی این رسانه‌ها بیشتر باعث تنفر و واکنش فعالین دانشجویی نسبت به اقدامات مامورین و بازجویان امنیتی کشور شده است، اما به نظر می‌رسد عصبانیت مستبدین از اعتراضات پرشکوه و بی سابقه دانشجویان ایران در شهرهای مختلف کشور باعث این عجله و دروغ پردازی های رسانه‌های حکومت شده است.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر