۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

هشـــــــــــــــــــــــــدار جدی

۲۰۰۹
هشـــــــــــــــــــــــــدار جدی! ( برای مقابله با سناریوی جدید یزید زمان در خانه بمانید)
هشدار: سناریوی جدید یزیدیان با قربانی تراشی و ترور نیروهای خودی و کشتار بسیجیان و اراذل و اوباش و تعدادی از سپاهیان و زن و بچه ( در تظاهرات فرمایشی فردا) مقدمه ی اعدام سران سبز و ختم قائله(!؟).
خبر اول(تابناک):
جلسه غير علني براي اتفاقات روز عاشورا
خبر دوم(کیهان):
شوراي نگهبان: برخورد قاطع با عوامل هتك حرمت روز عاشورا چشم فتنه را كور مي كند!
خبر سوم(خبرگزاری فارس): تجمع بزرگ عاشورائيان در محكوميت اهانت فتنه‌گران به ارزش‌ها و باورهاي والاي اسلامي امروز و فردا (چهارشنبه-9دی88-) رأس ساعت 15 در نقاط مختلف كشور برگزار مي‌شود.
خبر چهارم:
سردار محمد رضا نقدي:
مردم در پاكسازي فتنه گران اجيرشده لحظه‌اي درنگ نخواهند كرد!
خبر پنجم(کیهان-شریعتمداری): براي ديرباورترين افراد هم كمترين ترديدي باقي نمي گذارد كه سران فتنه و آشوبگران آن روز، مصداق بي چون و چراي «فئه باغيه» و دشمنان اسلام، امام، نظام و مردم هستند. دشمنان وحشي و خونريز و مأموران حلقه به گوش اسرائيل كه حتي از برنامه ريزي براي كشتن خواهرزاده خود نيز دريغ نمي ورزند!
خبر ششم (مدیر روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استان تهران):
لغوامتحانات پنجشنبه مدارس برای تجمع فردا.
نتیجة: پیگیری اتفاقات روز عاشورا تا اخبار امروز ما را به این نتیجه می‌رساند که به شیوه‌ی شریعتمداری کیهان( که از هر نوع توهم پراکنی و افترا به مخالفین دریغ نمی‌ورزد و حتی موسوی را متهم به قتل خواهرزاده ی خود میکند!) اینک به تمامی ایرانیان آزادیخواه و مظلوم که قربانی تمامیتخواهی ستمکارانند هشدار دهیم که :
برای دیرباوترین افراد هم کمترین تردیدی باقی نمی‌گذارد که سران اموی و یزیدیان زمان که بقایای حکومت سانسورگر و جائل اموی و همان چماقدارن صدر انقلاب بودند مصداق بی چون و چرای "فئه باغیه" و دشمنان امام حسین(ع) و مردم و ایران بوده، دشمنان وحشی و خونریز و ماموران حلقه به‌گوش یزید زمان که حتی از برنامه‌ریزی برای کشتن هواداران خود برای گرفتن مجوز جهت قلع و قمع امت و مردم آزادیخواه و ایرانیان نیز دریغ نمیورزند.!
اینک بر اساس منطق شریعتمداری از هر سو بوی خون و توطئه می آید وخبر هفتم میتواند این باشد:
خبر هفتم: هشدار! فردا تمامیتخواهان با قربانی کردن نیروهای خودی و مردم تهییج شده و بسیجیان و اراذل و اوباش مزدور و تعدادی از سپاهیان و زن و بچه هایشان و مردم کوچه و بازار تدارک یک بمبگذاری و حمله ی مسلحانه به فریب خوردگان تظاهرات کننده، آتش کینه و انتقام جویی و اعدام سبزها و سران آنها را تدارک دیده و توجیه خواهند کرد.

مردم در خانه بمانند و در هر فرصتی تنها خواسته های خود را به صورت مسالمت آمیز بیان کنند و به شمشیر به دستان مزدور و فریبخورده همچون حسین(ع) تنها گل آگاهی هدیه کنند.
که کل یوم عاشورا؛ کل ارض کربلا.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر