۱۳۸۸ مرداد ۲۹, پنجشنبه

جمعه ما پیروزیم..

جمعه ما پیروزیم...

28 مرداد 1388 ساعت 22:50

جمعه قراره برادرهای عزیز جنبش سبزام لرزه بر تن دیکتاتور بیاندازن.من هم برای همتون آرزوی موفقیت دارم.

تو وبلاگها میچرخیدم که یک نظر جامع برای جمعه پیدا کردم..

امیدوارم به دردتون بخوره ::


چند نکته خیلی مهم در مورد استادیوم:

اول اینکه از لحاظ استراتژیک استادیوم بهترین جا برای اجتماعه. چون تلویزیون مجبوره پخش زنده داشته باشه و اگر به خواست خدا روزی بتونیم اونجا رو پر کنیم این امکان به وجود می آد که تصویر جنبش عظیم سبز رو به تلویزیون تحمیل کنیم. تصورشو بکنید که صدهزار نفر تو یه مسابقه نه چندان مهم شرکت کنن و شعار یا حسین میر حسین بدن…. در ضمن اونجا از هر جای دیگه ای امن تره.

می تونید پرچمهای آبی ببرید و پرچمهای سبزتونو تو لباسی جایی قایم کنید. بعد پرچم سبز بزنید رو چوب. در مورد هماهنگی برای شعارها مواظب باشید. اگه یه نفر به تنهایی اینکارو بکنه شناساییش می کنن و بعد…
می تونید از طریق شبکه های مجازی یه گروه ۵۰ ۱۰۰ نفره تشکیل بدید که کنار هم نشستن و با هم به طور هماهنگ شعارا رو شروع می کنن. بعدش خودش می پیچه. حتی گروهای دو تایی روبروی هم هم میشه که جواب همو بدن.

توجه داشته باشید که گارد ویژه تو مواقع عادی هم اونجا هست. از دادن شعارهای داغ فعلا بهتره خودداری کنیم. یادمون باشه که این حرکت نوپاست و نباید بذاریم سرکوبش کنن.

کار دیگه ای که می شه کرد موج مکزیکی با علامت V یا پیروزیه.

از اونجا که این حرکت نوپاست باید نهایت احتیاطو در نظر گرفت. من توصیه می کنم تو طبقه دوم جمع بشیم.

یه نکته خیلی مهم که تو دراز مدت جواب می ده و من مطمئنم که اتفاق می افته مقابله با آدمهای بی فرهنگ و شعارهای رکیکه. بذارید بعد شیش هفت ماه که این حرکت تو استادیوم شروع شد به همه ثابت بشه که جنبش سبز از آدم هایی متمدن و با فرهنگ تشکیل شده و می تونه هر جایی رو اصلاح کنه. اصلاح رو از استادیوم شروع کنیم.

من مطمئنم که این حرکت با اطلاع رسانی همگانی و به مرور زمان می تونه به یه استراتژی موثر تبدیل بشه و دست صدا و سیما بسته بشه.
آخرین نکته: تو کشوری که آزادی نیست، فوتبال دیدن و تعصبات تیمی دیگه بی معنیه. دیگه کدوم استقلال کدوم پرسپولیس؟ همه پاشید بیاید. همه با هم. هر وقت که شد… در ضمن بذاریم اون بدبختا هم بازیشونو بکنن. اگه خدای نکرده گلی هم زدن تشویقشون کنیم!

خواهش می کنم اگر مطالب من به نظرتون مفید اومد اون رو حتی بدون ذکر نام در جاهای مختلف نقل کنید تا یه حرکت منسجم و بدون خطر راه بیوفته.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر