۱۳۸۸ مرداد ۳۰, جمعه




آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا برخی افراد طرفدار احمدی نژاد هستند؟ به طور کلی اگر کسی به اینترنت و یا سایر رسانه های آزاد از قبیل ماهواره دسترسی داشته باشد و با دیدن اینهمه فجایع و دروغهای ا.ن باز هم از او طرفداری نماید صد در صد مزدور است و حتما خودش و یا یکی از اعضای خانواده اش عضو سپاه و یا بسیجند و از رانتها و پولهای بی حساب نفت استفاده مینمایند. در این موضوع شک نداشته باشید.

در این رابطه به بررسی یک شاهد زنده میپردازیم:




یکی از لباس شخصی ها که موتور سوار و اسلحه بدست نقش فعالی در روزهای اخیر در سرکوب مردم داشته است سید حسن میرکاظمی نام دارد. او واقع در تپه شمس آباد تهران و مسئول بسیج مسجد الهادی و مدیر عامل کارحانه دنیای فلز وافع در اتوبان کرج میاشد.
در اینجا آگهی تصمیمات شرکت کارخانجات دنیای فلز سهامی‌عام ثبت شده به شماره 7789 شماره41628/ت32 را مشاهده میکنید:
طبق صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مورخ 15/11/86 شركت مزبور كه در تاریخ 17/11/86 واصل گردید. اعضاء هیئت‌مدیره به مدت 2 سال بقرار ذیل انتخاب گردیدند. آقایان سید حسن میر کاظمی و باقر شعار و علی اکبر رحمانی و حسین آقا خانی و حسن عسکری به سمت اعضای اصلی هیئت مدیره و علی اصغر میرکاظمی و سید روح اله میر کاظمی و محمود معتقد به سمت اعضای علی البدل هیئت مدیره به موجب صورتجلسه هیئت مدیره مورخ 15/11/86 آقایان سید حسن میرکاظمی به سمت رئیس هیئت مدیره و باقر شعار به سمت نایب رئیس هیئت مدیره و حسین آقا خانی به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره تعیین گردیدند. امضاء کلیه اوراق و اسناد تعهدآور از جمله چک، سفته، برات با امضاء رئیس هیئت مدیره به تنهایی همراه با مهر شرکت و در غیاب ایشان با امضای 2 نفر از اعضای هیات مدیره همراه با مهر شرکت و ارواق عادی و مراسلات با امضاء مدیرعامل همراه با مهر شرکت و در غیاب ایشان با امضای یک نفر از اعضای هیات مدیره همراه با مهر شرکت معتبر می‌باشد و شرح وظایف مدیرعامل به شرح پیوست تصویب گردید.

میر کاظمی در کارنامه درخشان خود دخالت در سرکوب هیجده تیر و البته ماموریت به استان خرم آباد برای ضرب و شتم مصطفی تاج زاده در فرودگاه خرم آباد هنگامی که برای نشست دفتر تحکیم وحدت مراجعه نموده بودند را نیز دارد .میرکاظمی از اعضای برجسته و شناخته شده انصار حزب الله نیز می باشد .در زیر ضمنا برایتان یک عکس از کارخانه ایشان را که چندی پیش وزیر محترم دولت محمود احمدی نژاد مورد بازدید قرار داده اند نیز می بینید و سند دیگری که برایتان مسلم می سازد چگونه شهروندان خدوم و جنایتکار جمهوری ولایت فقیه از رانتهای مختلف استفاده می کنند ! بله این جناب سید حسن میر کاظمی که جوانان را به گلوله می بندد.





وی 175 میلیارد تومان از بانک کشاورزی پول گرفته و پس نداده است. به عنوان بزرگترین بدهکار بانک کشاورزی محسوب میشود.







فکر میکنم حالا به خوبی متوجه شده باشید که چرا برخی افراد اینهمه سنگ احمدی نژاد را به سینه میزنند و هر سندی هم که به آنها ارائه شود باز هم قانع نمی شوند. مطمئن باشید که حامیان احمدی نژاد خیلی بهتر از من و شما در جریان جنایتها و دروغ های ا.ن هستند . اکثر این افراد عضو سپاه یا بسیج میباشند و با گرفتن مقادیر قابل توجهی پول در سایتهایی مثل کلوب به طرفداری از ا.ن میپردازند .
جنگ میان سبزها و حامیان ا.ن جنگی میان شرافت و مزدوریست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر