۱۳۸۸ شهریور ۶, جمعه

آماده باش برای مقابله با اعتراضات دانشجویی

جمعه ۶ شهریورماه ۱۳۸۸ , 2009 Aug 28 | نظر 0
فرمانده یکی از پایگاه های بسیج دانشجویی پیشنهاد نموده است افراد کادر بسیج دانشگاه ها و برخی از اعضای انجمن های مستقل دانشجویی به برخی لوازم و امکانات ضد شورش مجهز شوند.

به گزارش خبرنگار رویداد چند هفته مانده به آغاز سال تحصیلی جدید ، تشکلهای دانشجویی نظامی وابسته به دولت چندین جلسه هماهنگی برای مقابله با اعتراضات دانشجویی احتمالی برگزار کرده اند.
به گفته یک منبع آگاه در این جلسات که برخی از نزدیکان محمود احمدی نژاد در دولت ، افرادی از نهادهای نظامی و امنیتی و همچنین مدیر عامل یک خبرگزاری شبه نظامی حضور داشتند بر کنترل شدید فضای دانشگاه ها تاکید شده است.

در این جلسات اعلام شد که دانشجویان فعال سیاسی شناسایی شده اند و این احتمال وجود دارد از انتخاب واحد برخی از آنها جلوگیری گردد. همچنین به بسیج دانشجویی وظایف ویژه ای از جمله امادگی برای مقابله با تجمعات دانشجویی محول شده است.

یک مقام امنیتی در این جلسات تاکید کرد از تعطیلی دانشگاه ها تا جایی که ممکن است جلوگیری و آنرا به عنوان یک راه حل نهایی انتخاب خواهند نمود.
این مقام امنیتی اضافه می کند: «باید به خانواده ها خطرات همراهی فرزندانشان با جریانات ضد انقلاب و پیاده نظام کودتای مخملی در دانشگاه ها به طور جدی گوشزد گردد تا بین حضور آرام فرزندانشان و انصراف از شرکت در دانشگاه یکی را انتخاب کنند.»

در یکی از این جلسات فرمانده یکی از پایگاه های بسیج دانشجویی نیز پیشنهاد نمود افراد کادر بسیج دانشگاه ها و برخی از اعضای انجمن های مستقل دانشجویی به برخی لوازم و امکانات ضد شورش مجهز شوند.
گزارش های تکمیلی در این باره بزودی منتشر خواهد شد.

ارسال به : Balatarin Donbaleh add to del.icio.us
ارسال نظر


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر