۱۳۸۸ شهریور ۶, جمعه


***

اذان ظهر

اذان ظهر!

***

با اینحال رئیس کودتا باز دست از سر دشمنان خارجی بر نداشت چرا که هنوز معتقد است دشمنان همچنان مسائل ايران را بد می فهمند. کدام دشمن خارجی؟ تو که گفتی خیزش مردم ایران ربطی به خارج از کشور ندارد! پس کدام دشمن؟

باور می کنم که خِرد خود را از دست داده ای و هزیان می گویی. گیج شده و گویا تازه فهمیده ای چه گـُهی خورده ای و با کدام ملت سروکار داری! این دشمن خارجی نبود که در حوادث اخير از ملت تو دهنی و سيلی خورد، بلکه تو و حکومت کودتا بود که مردم با اعتراض خود سیلی و تو دهنی نثارتان کردند.

تازه آغاز اعترافات است علی خامنه ای! بقیه اعترافاتت را در یک دادگاه مردمی ادا خواهی کرد!

***

آخرین نوشتار ها

امامزاده هاشمی هم معجزه نکرد!

قربانیان تجاوزات در زندان ها
قهرمانان ایرانند

خمینی را لعنت کنیم یا خود را؟
مسئول کیست؟

خیزیش مردمی و سیاست خارجی!

نیروی انتظامی:
«نمی توانیم کسانی را که با ما کاری ندارند بزنیم!»

"کمپین تحریم"
یک راه مناسب برای پیشبرد جنبش

چرا موسوی و کروبی را دستگیر نمی کنند؟!

فجابع قرار گاه اشرف؛ جنایات کهریزک را بخاطر می آورد

عقب نشینی دیر هنگام؛ نوشدارو پس از مرگ سهراب!

قطار بدون ترمز به کجا خواهد رفت؟


خامنه ای
"لعنت الله علیه"

بالاخره اعتراف کرد

علی خامنه ای "لعنت الله علیه" با یک تأخیر دو ماهه، بالاخره مجبور شد به جنایاتی که به دستور خودش انجام شده اعتراف کند. این ضحاک زمان از همه خواسته که گـَند این موضوع را در نیاورند!

شاه هم در مقطعی اعتراف کرد که صدای انقلاب مردم را شنید، اما دیر بود همانگونه که برای تو دیر شده است.

از آنجا که این جانی قرن بیستم سرش را زیر برف کرده تا دیگران او را نبینند، نمی داند آخرین خبرهای مربوط به جنایت های حیوانی مزدوران کثیفش، همین دیروز از جمله در دو نشریه ایتالیا بچاپ رسید.

بالاخره بیش از دو ماه دروغ، توهین، زندان، شکنجه و تجاوز که بر سر مردم آوردند، این خون آشام زمانه اقرار کرد که خیزش مردم ایران ربطی به خارج از کشور ندارد!

عجبا! از کجا فهمیدی کودن؟

البته این یک عقب نشینی تاکتیکی است، چرا که در همان صحبت ها نسبت به سال تحصیلی جدید و بازگشائی دانشگاه ها هشدار داد و هنوز ادعا می کند که این خیزش با برنامه قبلی بوده.

این کودن تاریخ آنقدر نمی فهمد که ملت ایران سی سال از دست این رژیم ضد بشری که ادعای خدایی می کرده کشیده است و در این دوره که نظام آشکارا در صدد خوردن حق مردم بود، همه بصورت خودجوش به خیابان ها ریختند که البته او و سران کودتا انتظارش را نداشتند.

***

نوشته شده: 5 شهریور ۱۳۸۸ - 28 آگوست 2009

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر