۱۳۸۸ آبان ۷, پنجشنبه

موج سبز در سیزده آبان خواهد درخشید

موج سبز در سیزده آبان خواهد درخشید
  سیزده آبان روز تاریخی ایست در هویت جمهوری اسلامی. در این روز جمهوری اسلامی نشان داد پای بند به هیچ قرداد اخلاقی و سیاسی نیست و با زیر پا گذاشتن یکی از مهمترین قرداد های سیاسی بین الملل و منشور های سازمان ملل در گروگان گیری دیپلمات های آمریکائی خود را وارد مرحله سیاسی نوینی ساخت که فقط از ساختار کوته فکرانی چون سیاستمداران جمهوری اسلامی بر میخیزد.به علت این حرکت سپرده بانکی خود را از دست دادند، متحمل فشار اقتصادی بسیاری شدند در جهان منزوی شدند و حتی نام ایران از لیست کشور های که میتواند خرید و فروش کند کاملاً حذف کردند که در سایت های اینترنتی بسیار مشهود بود و در بدعتی که گذاشت طالبان قشری عقب افتاده ده نفر از دیپلماتهای بیگناه ایرانی را در افغانستان بدار کشیدند. با وجود چنین تاریخی هنوز به علت تفکر قشری در این روز تظاهرات ضد آمریکائی و ضد غربی به راه میاندازد. 

موج سبز، موج صلح و عشق، موج همرنگی باید در این روز از فرصت استفاده کند و به جهانیان و هموطنان خود نشان دهد، که در فرهنگ تاریخی ایران است، که اولین منشور حقوق بشر و روابط بین ملل را دوهزار وپانصد سال پیش منتشر کرده اند. برابری ، صلح، احترام به نظرات گوناگون مهمان نوازی، حرمت و محبت ، طبیعت سبز بر خواسته از فرهنگ غنی ماست و به همین علت با پیام صلح و صفا به عموم جوامع جهان با گل به استقبال بسیجیان ونیروهای انتظامی میرویم.

ما در این روز پرچمدار گروگان های اصلاح طلب در بند خواهیم بود. شکنجه گران و جنایتکاران کهریزک را آزاد کرده اند ولی آنها که شاید تنها گناهشان عشق به این ملت و مملکت است هنوز در بند اند. ما در این روز فریاد شهدای موج سبز خواهیم بود ، فریاد کارگران در بند، فریاد معلمان فعال در بند ، فریاد زنان آزادی خواه در بند ، فریاد اساتید دانشگاه و دانشجویان در بند که بزرک ترین گناهشان عشق به ملت و مملکت است.

.ما در این روز نموداری خواهیم بود از خصلت ایرانی که بعلت نور برخواسته از خردمان ، جهانیان ما را به عنوان مهمان نواز ترین ملت میشناسند.. ما سبز گونه شعار دوستی و حدت به سر خواهیم داد. انسان های کور دل مشکلات خود را بر گردن دیگران میگذارند. آنقدر تهی از شعورند که نخست وزیر زمان جنگ، رئیس جمهور محبوب و سخنگوی دلیر مجلس را متهم به وابستگی به خارجی ها مینامند. اینان انسان هائی جاهل و بی خرد و واکنش گرا هستند. انسان عاقل همیشه وضعیت را کنترل میکند هر چند نسبی. ما شواهد گوناگونی را میتوانیم عرضه کنیم که عناصر حکومتی بخصوص شخصی ها و بسیجی های موتور سوار برای اینکه واکنش خودشان را قانع کننده جلوه بدهند ، برای ایجاد اغتشاش صحنه سازی میکنند و چه از داخل و یا از خارج جمعیت را مجبور به برخورد های از نوع سخت میکنند. ما باید با ایستادگی و شجاعت از هرگونه مبارزه خشونت بار پرهیز کنیم و رسا فریاد زنیم که "چو ایران نباشد تن من مباد". هیچکدام از نیرو های مخالف جمهوری اسلامی قادر نبودند که تیشه ای که جمهوری اسلامی بر ریشه خود وارد کرد را ممکن بسازند. پیروزی قطعی ایست دیر و یا زودش فقط ربط به اتحاد، همپارچگی؛ ایستادگی و شجاعت ما دارد. موج سبز در سیزده آبان خواهد درخشید

گارگران در بند را فراموش نکنید. مهره های هر تحول موفق نیروهای کارگری و آموزشی آن است. معلمان و اساتید در بند را گرامی بدارید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر