۱۳۸۸ مهر ۲۱, سه‌شنبه

ایران چیکارش می کنه؟!

ایران چیکارش می کنه؟!

October 12, 2009 01:08 PM


من فکر می کنم سه نفری که به عنوان رهبران جنبش سبز از آنها نام برده می شود بازی تیمی خوبی را پیش می برند. با توجه به شناختم از خودمان فکر نمی کنم این کار اندیشیده شده باشد ولی دارد جواب می دهد.


نوک حمله، شیخ مهدی کروبی است. بی خود نیست که اسمش را گذاشته اند مهدی با تعصب! او چنان توپ های سرکشی روانه دروازه می کند که چهارستون دروازه می لرزد و می بینیم که می لرزد. تا حالا چند تا گل هم زده که آخری اش همین نامه ای بود که بعد از اجلاس اخیر مجلس خبرگان به هاشمی رفسنجانی نوشت که چرا خبرگان به وظیفه نظارتی شان در مورد رهبر عمل نکرده اند.

میانه میدان در دست میرحسین است. موسوی زلزله، بیانیه می نویسد، خط مشی می دهد، توپ توزیع می کند و حواسش به جناح های مختلف هست که تیم مقابل نفوذ نکند و از خط میانی نگذرد.
آن آخر هم محمد خاتمی ایستاده است توی دروازه. دوربین زیاد روی او نمی رود چون بازی وسط میدان در جریان است ولی از همان ته گاهی داد و بیداد می کند که بروبکس دفاع مواظب باشند توپ طرف محوطه هجده قدم نیاید. چند باری هم پریده است بالا و مانع از چند گل حتمی تیم حریف شده است.
به نظرم کلا تیم خوبی است چون تا اینجا نشان داده اند که بهترین دفاع حمله است و توی لاک دفاعی فرو نرفته اند.
تا وقتی سوت پایان را بزنند خیلی راه مانده است. این بازی توپ جمع کن و بوق چی و تماشاچی و غیره و ذلک هم دارد خودتان نگاهی به میدان بیندازید پیدایشان می کنید. ما هم که موج مکزیکی از خودمان صادر می کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر