۱۳۸۸ مهر ۲۷, دوشنبه

شک نکنیم، احمدی نژاد مهره ای است برای از بین بردن عزت ایرانی و شاید هم جمهوری اسلامی

شک نکنیم، احمدی نژاد مهره ای است برای از بین بردن عزت ایرانی و شاید هم جمهوری اسلامی

By greenfreedom

دیگه نمی توان باور کرد احمدی نژاد مهره ای فداکار برای رژیم است. قبل از انتخابات بعضی ها می گفتند که به احمدی نژاد رای بدید تا پروژه سرنگونی تسریع بشه. امروز حرف آنها داره درست از آب در میاد. قبول اینکه احمدی نژاد آمده تا دین اسلام را به سر منزل خویش برساند، دین اسلام را ترویج دهد، همه را با شخصی به نام مهدی موعود آشنا سازد، کمی غیر قابل هضم است.

بیاییم دلایلم را با چند نمونه مثال بررسی کنیم :

1- از زمانی که احمدی نژاد بحث هاله نور و امام زمان و … رو گفت عده زیادی با تردید به وجود امام زمان می نگرند.

2- از بعد از انتخابات که احمدی نژاد با تقلیات وسیع خود را پیروز انتخابات معرفی کرد, عده ای زیادی از اسلام، روحانیت ، مراجع تقلید رو گردان شده اند

3- کمیته امداد که درآمدهای میلیاردی از صدقه های مردم داشت و آنهارا خرج امیال حکومت طلبان می کرد و همینطور صدا و سیمای غیر ملی جمع کثیری از حامیان خود را از دست داده اند.

4- مشروعیت نظام ولایی در سطح جهان به پائین ترین حد ممکن رسیده است (البته دید بسیاری از مردم جهان نسبت به مردم ایران از موقعیت تروریست به مردمی آزادی خواه تغییر پیدا کرده است)

5- پس از حوادث پس از انتخابات مشروعیت و تقدس ولی فقیه فرو ریخت و در برهه ای شخص احمدی نژاد هم در مقابل ولی فقیه ایستاد

6- عزت و عرق ملی ایرانیان با تکرار واژه “خ ل ی ج ع ر ب ی” توسط عربهای جاهل لگد مال شد. این در حالی بود که دولت ایران سیاست منفعل در پیش گرفت و با کشورهایی که خواستار نابودی عزت ایرانی بودند دست دوستی داد.

7- صنعت ایران، تولید ایران رو به نابودی نهاد. برنج کاران ورشکست شدند، چای کاران نابود شدند، بنگاه های زود بازده تعطیل شدند و در عوض اختلاف طبقاتی در ایران رشد کرد، پولداران پولدار تر و بی پولان بی پول تر شدند.

8- دروغگویی در راس حکومت به حد اعلای خود رسید تا جایی که مردم اندیشمند دولت را یک دولت عوام فریب می دانند.

9- مردم معترض به پایمال شدن حق خود به خاک و خون کشیده شدند و در عوض توسط دولت به خس و خاشاک تعبیر شدند، شهیدانشان را ساختگی و به زندانیانشان تجاوز کردند.

10- در بحث هسته ای، روزی همین احمدی نژاد رو سردار هسته ای نامیدند و امروز به باج دهی به بیگانگان تن داده و همان کسانی که به او گفتند سردار هسته ای، لال شده اند.

اینها دلایلی است که اولا نه می توان احمدی نژاد را یک فرد عاقل نامید که حتی در ایرانی بودنش هم شک است و انگار آمده شرف، غرور، عزت و غیرت ایرانیان را لگد مال کند. از همینجا به احمدی نژاد اعلام می کنم برای سرنگونی نظام و البته کشور راهی می روی به سر انجام خواهد رسید.

به امید نابودی نیرنگ و ریا و برآمدن خورشید سبز آزادی در ایران زمین.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر