۱۳۸۸ اسفند ۱۳, پنجشنبه

افزایش شدید قیمت دخمه و سوراخ موش در آستانه چهارشنبه سوری

افزایش شدید قیمت دخمه و سوراخ موش در آستانه چهارشنبه سوری

سه شنبه 11 اسفند 1388   05:39 ب.ظ

http://persiandarkness.files.wordpress.com/2009/06/334rqth.gif
 


به گزارش خبرگزاریها در آستانه چهارشنبه سوری در ایران قیمت دخمه و لانه موش افزایش شدیدی پیدا کرده است.گفته میشود بیشتر دخمه ها و سوراخ موش ها در ایران در انحصار بیت آیت الله خامنه ای و محصولی قرار دارند به حدی که تنها تعداد اندکی از اطرافیان آنها مجاز به پنهان شدن در آنها می باشند. همین امر باعث نگرانی گسترده اعضای بسیج و سپاه پاسداران شده و آنها را از آتش خشم مردم بسیار بیمناک کرده است.

بر اساس همین گزارش رهبر جمهوری اسلامی با گسیل نیروهای لباس شخصی به محل زندگی موشهای خانگی و صحرایی موجبات عدم آسایش آنان را فراهم آورده است. یک شاهد عینی به خبرنگاران گفت نیروهای سرکوبگر با خشونت وصف ناشدنی با موشهای ستمدیده برخورد کرده، آنها را از لانه فراری داده و همچنین پنیرها و حبوبات آنها را برای موشهای ساکن نوار غزه مصادره کرده اند. 

بر اساس یک گزارش تایید نشده در پی انجام بزرگترین معامله دخمه،  آیت الله خامنه ای یک دخمه و دو سوراخ موش را با قیمت 750.000 دلار به عباس کارگرجاوید قاتل ندا آقا سلطان فروخته است.احمدرضا رادان نیز در پی اشغال لانه یکی از موشهای منطقه شمال تهران بوده که با اعتراض شدید صدها موش دیگر و در نهایت حمله همه جانبه آنها طرف میشود و با شلوار پاره پاره از محل می گریزد.وی در این جریان از آیت الله خامنه ای که قول امنیت کامل آن لانه را به وی داده بود رکب خورده و ناخواسته 400.000 دلار را به جیب وی ریخته است.

محمود احمدی نژاد نیز به خبرنگاران گفته که هیچ احتیاجی به لانه موش ندارد چرا که ایمان دارد امام زمان ظهور کرده و وی را نجات خواهد داد. آگاهان اقتصادی از معامله های سنگین و میلیونی دخمه و لانه موش در ایران نگران هستند و معتقدند این وضع بر ثبات اقتصادی ایران لطمه سنگینی وارد کرده و تورم جبران ناپذیری را رقم خواهد زد. گفتنی است چند سال پیش نیز صدام حسین دیکتاتور عراق از یک دخمه بسیار پیشرفته دارای هواکش و گران استفاده میکرد که درنهایت  دستگیر و اعدام شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر