۱۳۸۹ اردیبهشت ۴, شنبه

فراخوان مهم ستاد سبز

فراخوان مهم ستاد سبز

۲ اردیبهشت ۱۳۸۹

ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم

تحول سبز – گروه ستاد سبز : یاران و همراهان گرانمایه ؛

یک سال پیش و در چنین روزهایی وجود تک تک ما سرشار از امید و آرزوی تغییر و فردایی بهتر بود ، خنده شوق از لبان هیچکس نمی رفت و همگی باور کردیم که هر شهروند یک ستاد است و هر ستاد یک رسانه . باور کردیم هر یک ار ما می توانیم تاثیر گذار باشیم بر آینده خود و کشور عزیزمان .

ایمان اوردیم به توانمان در ایجاد تغییرات برای زندگی بهتر .

و روزی که سیاه اندیشان با پوتین های آهنینشان دشت گل های امیدمان را به زیر لگدهایشان به خیال خامشان نابود می کردند ، ما همچنان می دانستیم که بی شماریم و هر یک از ما توانمند و قدرتمند است . هر کدام از ما یک ستاد و یک رسانه است . بدین سان رویای یک دستی حاکمیت را برای کودتاچیان به کابوسی پایان ناپذیر بدل کردیم .

و امروز … خردادی دیگر در راه است !

ما و فرزند امید و آرمانمان – میرحسین موسوی – در کنار یاران مقاومی چون شیخ مهدی کروبی و سید همیشه خندان ، محمد خاتمی و با یاد عزیزانی که سال گذشته حتی تصور نمیکردیم روزی سمبل ها و نمادهای مقاومت مثال زدنی ما باشند ؛ نداها ؛ سهراب ها ؛ اشکان ها ؛ ترانه ها و دهها شهید راه آزادیخواهی و با امید به آزادی مردان و زنان مقاومی چون زیدآبادی ها ، مرعشی ها ، مومنی ها ، عربسرخی ها و صدها یار دیگر ، در آستانه خردادی دیگر هستیم !

خردادی سرنوشت ساز ، خردادی که هر انسان آزاده ای را فرا می خواند و باید حماسه ای دیگر رقم زد .

سایت تحول سبز همچون گذشته برای انجام فعالیت های ستادی و اجرایی خود ، فرزندان پاک سرشت ملت را در کنار خود می بیند تا همه با هم بار دیگر ، ثابت کنیم که ما بی شماریم !

در همین راستا عموم هموطنانی که در هر یک از فعالیت های زیر توانایی مدیریت و یا تشکیل گروه و یا حتی بصورت فردی را دارند، می توانند با ارسال ایمیل با دوستان ما در گروه ستاد سبزاز طریق آدرس ایمیل :stdsabz@gmail.com مرتبط شوند . باشد که با اتحاد و هوشیاری و آگاهی ، سلحشوری های خرداد ها را ادامه دهیم

- تکثیر و توزیع اعلامیه های ارسالی از ستاد تحول سبز

- دیوار نویسی و تهیه عکس و ارسال به ستاد

- تولید کلیپ

- تدوین وصدا گذاری فیلم

- طراحی پوستر

- تهیه گزارش تصویری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر