۱۳۸۹ فروردین ۲۰, جمعه

بیانیه فرماندهان و پرسنل ارتش در حمایت از مردم درآستانه 29فروردین روزارتش


بیانیه فرماندهان و پرسنل ارتش در حمایت از مردم

به گزارش خبرنامه گویا فرماندهان و پرسنل ارتش بیانیه مهمی را انتشار دادند در این بیانیه آمده است: به نام یزدان پاک(ارتش پناه ملت)
در سالهای دفاع مقدس که دوشادوش برادران سپاه از این آب و خاک دفاع میکردیم در واقع مشغول دفاع از شرف آبرو و حیثیت وجان و مال ملت ایران بودیم. ارزش کشور هم به دلیل ارزش ملت ایران است. سلاح ارتشی و سپاهی باید در راه خدمت به این ملت به کار گرفته شده و جان آن هم در راه مردم ایران فدا شود. در روزگاری که همدوش برادران سپاهی جان خود را فدای این ملت میکردیم هرگز گمان نمیبردیم که ممکن است روزگاری گروهی از سپاهی ها بر خلاف خواست بخش اعظم پرسنل صادق و ایثارگر سپاه قدرت سلاح خود را در مقابل این ملت به کار گیرند ارتش خود را پناه ملت میداند و هیچگاه به خواست سیاستمداران برای سرکوب مردم تن در نداده است. به عهد خود برای عدم دخالت در سیاست وفادار است اما نمیتواند در مقابل ظلم وتجاوز به هموطنان نیز ساکت بنشیند به همین دلیل به آن دسته از تحمیل شدگان به سپاه که دست تجاوز و تعدی به جان و مال و آبرو و ناموس ملت ایران دراز کرده اند و بیش از همه به خون شهدای نیروهای مسلح اعم از سپاهی و ارتشی خیانت کرده اند شدیدا اخطار میکنیم که اگر از راه رفته باز نگردند خود را با واکنش جان بر کفان ارتش مواجه خواهند دید ارتش پناه ملت است و از ملت آرام و صلح دوست ایران در مقابل هر متجاوزی تا آخرین قطره خون خود دفاع خواهد کرد.
گروهی از خلبانان و پرسنل نیروی هوایی و زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران-گروهی از فرماندهان و پرسنل گروه سی و سه توپخانه اصفهان-دانشگاه شهید ستاری - جمعی از پرسنل ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش- جمعی از پرسنل مرکز آموزشی و پشتیبانی نزاجا- جمعی از اساتید و مسئولین دانشگاه افسری امام علی (ع) - جمعی از فرماندهان و پرسنل ستاد فرماندهی کل نیروهای ارتش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر