۱۳۸۹ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

اگه من خدا بودم..

http://if-l-were-god.blogspot.com/ن اگه خدا بودم نمی گذاشتم بچه های آدم بیشتر از این گند بالا بیارند!!

336

من اگه خدا بودم، به جای قرآن، مانگا نازل می‏کردم!

335

من اگه خدا بودم رک و راست اعتراف می‌کردم از خلقت آدما پشیمونم.

334

من اگه خدا بودم، نه، ... شرمنده ...«اگر خدایی این جهان را آفریده، دوست ندارم خدا باشم؛ فلاکت و مسکنتِ جهان، قلبم را می‌شکند*»

*شوپنهاور

333

من اگه خدا بودم یه حد و مرزی برای خودم مشخص میکردم.

332

من اگه خدا بودم تا حالا صد بار استعفا داده بودم... والا به خدا!

331

.
من اگه خدا بودم به آدمها هم نیش میدادم،تا برای انتقام هم که شده، رون پای پشه ها رو نیش بزنن،ببینم چجوری میخوان وسط خیابون پاشونو بخارونن !
.

330

من اگه خدا بودم، به تنهایی ِ خودم اکتفا می‌کردم...

329

من اگه خدا بودم انقدر آزادی خرمشهر رو تو بوق و کرنا نمی‌کردم، یه ذره به سازندگی‌ش فکر می‌کردم.

328

من اگه خدا بودم بعد از آزاد کردن خرمشهر..
یه فکری برای آزادی ایـــــــــــران میکردم..!

327

من اگه خدا بودم رای های دزدیده شده رو بر می گردوندم!!

326

من اگه خدا بودم ، زمان برگزاری همه ی امتحانات رو تو دقیقه ی نود یه روز می انداختم عقب
که حداقل یکی دو نمره به همه ی گشادها اضافه شه

325

من اگه خدا بودم از موسوی محافظت می فرماییدم.

324-God Of Diversion

من اگه خدا بودم، بندگانی که به راه راست هدایت نمی‌شدند رو به تخم ِ چپم هدایت می‌کردم.

323

من اگه خدا بودم اصلا چوب نداشتم که صدا داشته باشه یا نه...

322

من اگه خدا بودم، وقتی می‌دیدم دارن آدمای بی‌گناهو می‌برن بالای چوبه‌ی دار همین‌جوری برّ‌ و بر نگاه نمی‌کردم؛ می‌رفتم سریع نیروی جاذبه‌ی زمین رو از کار می‌انداختم.

321- من، اکبر بی نهایت سال دارم

من اگه خدا بودم، ساعت ِ ده شب باید می‌آمدید روی بام ِ خانه ها و من را بُلند بُلند اکبر صدا میزدید.

320


من اگه خدا بودم ، جمعه ها روز نداشت ، بعد از پنج شنبه ، بیست و چهارساعت شب جمعه بود.

319

من اگه خدا بودم هر چند وقت یکبار نشست عمومی برگزار می‌کردم و از مردم برای کارهای خودم نظرسنجی می‌کردم!

318

من اگه خدا بودم خرمشهرو آزاد نمی‏کردم ببینم خمینی می‏خواد چی بگه!

317

من اگه خدا بودم سنسور بویایی آدم رو طوری تنظیم می‌کردم که آدم خودش بوی خودشو بفهمه که یه نفر نیاد بگه چه بویی می‌دی حموم نمی‌ری؟!

316

من اگه خدا بودم برای آفرینش محموت بیشتر وقت میذاشتم!!

315

من اگه خدا بودم نمیذاشتم کسی به کسی عادت کنه..
که اون ولش کنه..این یکی به گـ*ــا بره..

314- مهندس ِ محارب

من اگه خدا بودم، هرچه محارب‌تر، مقرب‌ترند!

313

من اگه خدا بودم جاذبه زمین رو جای 9.8 مثلا 6.5 می‌ذاشتم تا بچه‌ها که می‌خورن زمین دست و بال‌شون کمتر زخم بشه.

312

من اگه خدا بودم ، وقتی بنده هام شاششون گرفت ، به جای جر دادن و فشار مضاعف ، خیلی منطقی بهشون وحی میکردم برن دستشویی.

311 "انَّ الله یُحب الفارسی وان"

من اگه خدا بودم یه دقه تلویزیونو خاموش میکردم ببینم اون پایین چه خبره.

310

من اگه خدا بودم یه بار آزمایشی قیامت راه می انداختم بنده هام برای اصلیه آمادگی داشته باشند!

309

من اگه خدا بودم اول این همه راننده خفن خانوم تو جاده رو می دیدم بعد حکم مردسالارانه میدادم!

308

من اگه خدا بودم، قبل از اینکه تغییری توی زندگی بنده هام ایجاد کنم ازشون میپرسیدم.

307

من اگه خدا بودم، رانندگي رو براي خانومها ممنوع اعلام ميكردم، اصلا حرام اعلام ميكردم، خلاص!

306

خجالت نداره که ، من اگه خدا بودم ، راست حسینی میگفتم سر ماجرای مریم چه اتفاقی افتاد.

305

این پست به صلاحدید مدیر حذف شد.

304

من اگه خدا بودم به همه‏ی نوار بهداشتی ها بال می‏دادم!

303

من اگه خدا بودم وقتی بنده مو سرویس میکردم دیگه توقع شکر گزاری ازش نداشتم!

302

من اگه خدا بودم یک ابر ِ آتشفشانی از ایسلند بلند میشد ، میومد و میومد ، میرسید به ایران و صاف می‌رفت توی حلقِ محمود .

301

من اگه خدا بودم ، این بار پیامبری می فرستادم كه تنها گوش كند.

300

من اگه خدا بودم خدایی میکردم؛ عُقده ای بازی درنمیاوردم که!

299

من اگه خدا بودم به جای خلق بچه های ناقص، معلول و ... یه راه بهتر برای عبرت بقیه آدما پیدا می کردم...

298

من اگه خدا بودم، محمدرضا شجريان رو به عنوان يكي از معجزاتم و عزت الله انتظامي رو هم به عنوان نماينده تام‌الاختيارم در زمين معرفي ميكردم.

297

من اگه خدا بودم به پدر و مادرم عمر ابدي مي‌دادم...

296

من اگه خدا بودم عادت ماهانه رو می‏کردم عادت سالانه.

295


من اگه خدا بودم هیچکس پریود نمی شد.

294

من اگه خدا بودم به بنده‌هام دم می‌دادم که به موقع تشکر تکونش بدن، دیگه لازم نباشه نماز بخونن!

293

من اگه خدا بودم یه (ع) ته اسمم میذاشتم؛ مگه من چیــم از اِماما کمتره؟؟

292

من اگه خدا بودم از نو شروع میکردم.

291

من اگه خدا بودم نوح جای این‌ که کشتی بسازه ، زیردریایی میساخت .

290

من اگه خدا بودم به عقاید همه..از جملهکافر و مسلمون به یه اندازه احترام میذاشتم و مبنا بهشت وجهنم رو عملکرد اونا قرار میدادم..
نه طرز بیان وآرزوهاشون..!

289

من اگه خدا بودم، به هر کی عاشق می‌شد طــّیُ‌الارض هم عنایت می‌کردم...

288

من اگه خدا بودم همین الان یه قصر طلا برای بانو یاسمن اکبرپور در آسمان هفتم بنا میکردم که وقتی بعد از 120 سال دار فانی رو ودا گفت، در بهشت برین و ور دل خودم منزل ابدی داشته باشه... انقد که هوامو داره!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر