۱۳۹۰ مهر ۲۰, چهارشنبه

تمامی اصطلاحات جدید و قدیم چت + معنی



تمامی اصطلاحات چت آماده شده در فان روز
تمامی اصطلاحات جدید و قدیم چت + معنی |Www.FunRooz.Com


DC

مخفف: Disconnect

به معنای: قطع ارتباط با اینترنت
C

مخفف: See

به معنای: دیدن، می بینمت
UR

مخفف: Your

به معنای: برای شما
۲

مخفف: Too

به معنای: همچنین
۴

مخفف: For

به معنای: برای
BRB

مخفف: Be Right Back

به معنای: زود برمی گردم
H&K

مخفف: Hug And Kiss

به معنای: در آغوش گرفتن و بوسیدن
IOU

مخفف: I Owe You

به معنای: من به شما مدیونم
ATB

مخفف: All The Best

به معنای: همه چیز عالی است
DL

مخفف: Download

به معنای: دانلود، بارگذاری
GG

مخفف: Good Game

به معنای: بازی خوبیه
GJ

مخفف: Good Job

به معنای: کار خوبیه
GL

مخفف: Good Luck

به معنای: موفق باشید، خوشبخت باشید
YW

مخفف: You’re Welcome

به معنای: خواهش میکنم، قابلی نداشت
WB

مخفف: welcome back

به معنای: خوش آمدی
K

مخفف: Okay

به معنای: خوبه ، باشه ، قبوله
LTR

مخفف: Later

به معنای: بعدأ
SRY

مخفف: Sorry

به معنای: متأسفم، پوزش میخواهم
BBS

مخفف: Be Back Soon

به معنای: زود بازمیگردم
BBL

مخفف: Be Back Later

به معنای: بعدأ بازمیگردم
VIP

مخفف: Very Imprtant Person

به معنای: آدم خیلی مهم، آدم متشخص
OTNS

مخفف: Long Time No See

به معنای: خیلی وقته ندیدمت
MSG

مخفف: Message

به معنای: پیام
W

مخفف: With

به معنای: با
W8

مخفف: Wait

به معنای: صبر کنید
WO

مخفف: Without

به معنای: بدون چیزی
KIT

مخفف: Keep In Touch

به معنای: مراقبش باش، با احتیاط نگهداری کن
F2F

مخفف: Face To Face

به معنای: رو در رو
HT

مخفف: Hi There

به معنای: سلام
?HRU

مخفف: How Are You

به معنای: حالت چطور است؟
POOF

مخفف: Has Left The Chat

به معنای: چت را ترک کرده
AFAIK

مخفف: As For As I Know

به معنای: تا آنجایی که من می دانم
ASAP

مخفف: As Soon As Possible

به معنای: به زودی، در زودترین زمان ممکن
OMG

مخفف: Oh My GOD

به معنای: آه خدای من!
BTW

مخفف: By The Way

به معنای: راستی
JK

مخفف: Just Kidding

به معنای: شوخی می کنم
EG

مخفف: Evil Grin

به معنای: خنده شیطانی
BEG

مخفف: Big Evil Grin

به معنای: خنده شدید شیطانی
L

مخفف: Laugh

به معنای: خنده
LOL

مخفف: Laugh Out Load

به معنای: خندیدن با صدای بلند
S

مخفف: Smile

به معنای: لبخند
ROFL

مخفف: Rolling On Floor Laughing

به معنای: از خنده روی زمین غلطیدن
FC

مخفف: Fingers Crossed

به معنای: دعا کردن
WBS

مخفف: Write Back Soon

به معنای: زود پاسخ را بنویس
DWB

مخفف: Dont Write Back

به معنای: پاسخ را ننویس
LTNS

مخفف: Long Time No See

به معنای: مدت زیادی بود ندیده بودمت
BRB

مخفف: Be Right Back

به معنای: الأن بازمیگردم
GL

مخفف: Good Luck

به معنای: موفق باشی
TTFN

مخفف: Ta Ta For Now

به معنای: فعلأ خداحافظ
BBN

مخفف: Bye Bye Noe

به معنای: خداحافظ
B

مخفف: Born

به معنای: متولد
Xmas

مخفف: Christmas

به معنای: کریسمس
PA

مخفف: Per Annum

به معنای: هر ساله
TU یا TQ یا TY

مخفف: Thank You

به معنای: متشکرم
K2UL8R

مخفف: Talk To You Later

به معنای: بعدا به تو می گویم
LULAB

مخفف: Love You Like Brother

به معنای: تو را مانند یک برادر دوست دارم
LULAS

مخفف: Love You Like Sister

به معنای: تو را مانند یک خواهر دوست دارم
LTM

مخفف: Laugh To My Self

به معنای: به خودم میخندم
?M or F

مخفف: Male Or Female

به معنای: آقا هستید یا خانم؟
THX یا TNX

مخفف: Thanks

به معنای: ممنونم
NP

مخفف: No Problem

به معنای: مشکلی نیست، خواهش میکنم
B4N یا BFN

مخفف: Bye For Now

به معنای: فعلأ خداحافظ
A/S/L

مخفف: Age/Sex/Location

به معنای: سن/جنسیت/محل زندگی
CUL

مخفف: See You Later

به معنای: بعدأ میبینمت
CU

مخفف: See You

به معنای: میبینمت
EOM

مخفف: End Of Message

به معنای: انتهای پیام
MER30

به معنای: مرسی
ILU یا ILY

مخفف: I Love You

به معنای: دوستت دارم
IC

مخفف: I See

به معنای: فهمیدم
?U

مخفف: You

به معنای: شما؟
PLZ

مخفف: Please

به معنای: لطفأ
R

مخفف: Are

به معنای: هستید
@sa

به معنای: ساعت
M

مخفف: Male

به معنای: آقا
F

مخفف: Female

به معنای: خانم
ME2

مخفف: Me Too

به معنای: منم همینطور!
GF

مخفف: Girl Friend

به معنای: دوست دختر
BF

مخفف: Boy Friend

به معنای: دوست پسر
OTOH

مخفف: On The Other Hand

به معنای: از طرف دیگر
EMSG

مخفف: Email Message

به معنای: پیغام الکترونیکی یا ایمیل

IAE

مخفف: In Any Event

به معنای: در هر صورت
OIC

مخفف: Oh I See

به معنای: آه فهمیدم!
LYF

مخفف: Love You Forever

به معنای: برای همیشه دوستت دارم
IMO

مخفف: In My Oponion

به معنای: به نظر من
FYI

مخفف: For Your Information

به معنای: جهت اطلاع تو
PM

مخفف: Private Message

به معنای: پیغام خصوصی
KOC

مخفف: Kiss On Cheek

به معنای: بوسه بر گونه
K

مخفف: Kiss

به معنای: بوسه
H

مخفف: Hug

به معنای: در آغوش گرفتن
BB

مخفف: Be Back

به معنای: بازمیگردم
TOY

مخفف: Thinking Of You

به معنای: به فکر تو هستم
TNT

مخفف: Till Next Time

به معنای: تا دفعه بعد
SYS

مخفف: See You Soon

به معنای: به زودی می بینمت
S

مخفف: Soon

به معنای: به زودی
GFN

مخفف: Gone For Now

به معنای: فعلأ می روم
GTSY

مخفف: Glad To See You

به معنای: از دیدنت خوشحال شدم
Nice 2 C U

مخفف: Nice To See You

به معنای: از دیدنت خوشحال شدم
AFK

مخفف: Away From Keyboard

به معنای: دور از صفحه کلید هستم

گردآوری شده توسط فان روز . کام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر