۱۳۸۸ اسفند ۹, یکشنبه

ما که هی دنیا را مبهوت می کنیم

ما که هی دنیا را مبهوت می کنیم

۹ اسفند ۱۳۸۸ | دسته: ایران

shocked_s2.jpgفارس نیوز تیتر زده است،

اقتدار ایران در دستگیری ریگی دنیا را مبهوت کرد

دادستان نظامی تهران گفت: اقتداری که جمهوری اسلامی در دستگیری عبدالمالک ریگی از خود نشان داد بی‌نظیر بود و دنیا را مبهوت کرد.

با گوگل دنبال “دنیا را مبهوت کرد” در فارس نیوز می گردم.

۲۶ شهریور ۱۳۸۸ - نماینده مردم بناب (ضیاءالله اعزازی) در مجلس: روز قدس پشتوانه‌ای بزرگ برای ملت فلسطین است. زمانی که امام خمینی (ره) پیامی به مناسبت روز قدس داد، تمام آزادگان دنیا را مبهوت کرد که چرا روزی به نام روز قدس نامگذاری شده است.

۳ مهر ۱۳۸۸ - نماینده مردم بناب (ضیاءالله اعزازی) در مجلس: روز قدس تبلور اندیشه حمایت از مظلومان جهان است. زمانی که امام خمینی (ره) پیامی به مناسبت روز قدس داد، تمام آزادگان دنیا را مبهوت کرد که چرا روزی به نام روز قدس نامگذاری شده است.

۳ مهر ۱۳۸۸ - امام جمعه املش (محمد کیانی): روز قدس افتخار ‌جهان اسلام و ننگ اسرائیل است. امام خمینی(ره) با پیامی که به مناسبت روز قدس به دنیا داد، تمام آزادگان دنیا را مبهوت کرد که چرا روزی به نام روز قدس نامگذاری شده است.

اشتباه از من نیست، دو نماینده ی مجلس گویا جملات یکسانی را استفاده کرده اند.

۸ آبان ۱۳۸۸ - احمدی‌نژاد در جمع مردم تبریز: مردم آذربایجان قلم پای آشوبگران را می‌شکنند. … در انتخابات عظیمی که در ایران برقرار شد و دنیا را مبهوت کرد و عزت ایران را چند برابر کرد و اقتدار ملت ایران را بالا برد…

۱۰ دی ۱۳۸۸ - آیت‌الله نوری همدانی: حرکت مردم ایران دنیا را مبهوت کرد.

۲۳ بهمن ۱۳۸۸ - امام جمعه رشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم ایران، دنیا را مبهوت کرد

۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - نماینده مردم اردبیل: بصیرت دینی مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد. نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس در پیامی خطاب به مردم اردبیل گفت: بصیرت دینی مردم در این برهه از زمان توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد….در راهپیمایی ۲۲ بهمن ملت ایران اسلامی دنیا را مبهوت کرد

۱ اسفند ۱۳۸۸ - استاندار تهران: برخی برای بلعیدن موقوفات، دندان تیز کرده‌اند. تمدن با اشاره به حرکت عظیم ملت ایران در ۲۲ بهمن گفت: این حرکت دنیا را مبهوت کرد

۵ اسفند ۱۳۸۸ -اطلاعات ایران با دستگیری ریگی سازمان‌های اطلاعاتی دنیا را مبهوت کرد. مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش گفت: دستگیری عبدالمالک ریگی توسط نیروهای اطلاعاتی ایران اسلامی تمام دنیا به خصوص تمام سازمان‌های اطلاعاتی آنها را مبهوت کرد.

۷ اسفند ۱۳۸۸ - ضمن دفاع از اصول خود باید دست از تعصبات برداریم. امام جمعه اردستان در ادامه با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دنیا را مبهوت کرد گفت: این حضور اگاهانه مردم انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

اینکه چرا اساسا ما باید هی دنیا را مبهوت کنیم، و اینکه حالا اگر ما دنیا را بشدت مبهوت کنیم چه چیزی گیرمان می آید سوالاتی هستند که باید کمی در موردشان فکر کنیم.



Commentنظر شما


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر