۱۳۸۸ اسفند ۶, پنجشنبه

اگر هیتلر، استالین، چائوشسکو، صدام و … صلاحیت داشتند تو هم داری

اگر هیتلر، استالین، چائوشسکو، صدام و … صلاحیت داشتند تو هم داری

25022010

خامنه ای در آخرین شاخ و شانه کشیدن های خود و ظاهرا مست از پیروزی دستگیری ریگی و احساس آرامش پس از 22 بهمن و همچنین دریافت تاییدیه مجلس فرمایشی پیرمردها بار دیگرپا را برپدال گاز فشرد و دم از بی صلاحیتی آنان زد که با سیستم و نظام سراسر دروغ و ریا و دیکتاتوری و شکنجه و کشتار وی مخالفند. این رسم روزگار است که دیکتاتورها هیچگاه نمی خواهند از تاریخ درس بگیرند و تا آخرین لحظات نیز خود را خدای سرزمین و مردم را بندگان خود می پندارند. در واقع فریاد آنان زمانی بلندتر است که ترس احاطه اشان کرده و از همین روست که در خود می پیچند و نعره پیروزی سر می دهند و همه را به فرمانبرداری حکم می رانند تا ترس خویش پنهان کنند. آنان با این نعره ها درصددند به اندک هواداران خود روحیه بخشند چون می دانند که باید آنان را با دوپینگ سر پا نگهدارند و جالب اینجاست که همواره نیز همان اندک هواداران کسانی بوده اند که بیش از هر کس دیگر فرار را بر قرار ترجیح داده اند.

صدام تصور می کرد حزب بعث وفادار به وی که در تمام جنایت هایش شریک بود دستکم چند روز پس از حمله غرب مقاومت خواهد کرد اما دریغ از حتی یک روز مقاومت. چائوشسکو فقط چند دقیقه پس از سخنرانی از فراز پنجره های باز کاخش برای دهها هزار نفر از مردم که در آنجا ایستاده بودند زندگی خود را برای همیشه برباد رفته دید و هیچکدام از آن ژنرال ها به دادش نرسیدند.

خامنه ای سپاه و بسیج را رشد داد تا از او حفاظت کنند و حال خود به بازیچه دست سرداران ریز و درشتی تبدیل شده که بدون هیچ برو برگردی تنها تا وقتی که منافعشان را تامین کند از او حمایت می کنند و آنگاه که هنگامه خطر فرا رسد جزو اولین کسانی خواهند بود که با تغییر چهره در صدد فرار از بحران برخواهند آمد.

سران اصلاح طلب به خوبی می دانند که به خامنه ای نمی توانند دل ببندند. آنها دیده اند که خامنه ای حتی با رفسنجانی که قصد دارد سیاستمدارانه پا در میانی کند و به آقا احترام بگذارد چگونه رفتار می شود پس تصور خامنه ای برای اینکه بتواند آنها را به سازش بکشاند، آرزویی محال است. جنبش سبز در مسیری پا نهاده که راه بازگشت ندارد چرا که پویاست و از دل مردم می جوشد، مردمی که در تمامی پهنه جغرافیای گیتی همواره حرف آخر را زده اند. آنها که توپ و تشر می زنند و سر می برند و جنایت می کنند باز هم به روایت تاریخ میرا هستند و دیر و یا زود جز نام ننگی از خود بر جای نخواهند گذاشت و خامنه ای رهبر میرایان است نه مردمی پویا که به آینده سبز و نوید بخش این کشور می اندیشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر