۱۳۸۸ بهمن ۱۸, یکشنبه

در آستانه 22 بهمن باید دست ازجان شست

در آستانه 22 بهمن باید دست ازجان شست ، باید آماده شکنجه و زندان و هر فداکاری بود ، وگرنه جنبش گرامی سبز شکست خواهد خورد


اکنون که در آستانه 22 بهمن ایستاده ایم و با یک مجهول بزرگ روبرو هستیم ، که خشونت کودتاچیان در این روز تا چه حد خواهد بود ، میخواهم که آماده باشی . بدان که تا آماده گذشتن از جان و مال در راه آزادی نباشی آن را به دست نمی آوری. تا وقتی ملتی دست از جان نشوید و خود را برای تحمل بدترین شرایط برای حصول دموکراسی آماده نکند دموکراسی نصیبش نمی شود . باید آماده زندان و تحمل شکنجه و آسیب مالی شده باشی تا بتوانی سرفراز و دلیر در تظاهرات و اعتصابات و تحصنها شرکت کنی وگرنه هرگز جواهر گرانبهای آزادی را به دست نخواهی آورد .

تنها حربه دولت خامنه ای در حال حاضر ارعاب و ترساندن است . ترساندن مردم از شکنجه و ترور و کتک و اعدام . ولی اگر مردم خود را برای همه اینها آماده کرده باشند دیگر ارعاب تاثیری نخواهد داشت .

آماده شو تا پیروز شوی . آماده شویم تا پیروز شویم و گوهر گرانبهای دموکراسی و آزادی را به دست آوریم و به نسلهای آینده ایرانیان تقدیم کنیم .دوست و همرزم عزیز سبزم ، از تو میخواهم یکبار برای همیشه این مسئله را با خود حل کنی. یکبار بنشین و فکر کن ، از خود بپرس آیا من آماده همه اینها هستم ، یا هنوز میترسم و هم خدا را میخواهم و هم خرما را . هم میخواهم در تظاهرات و اعتصابات بر علیه این دولت خونخوار شرکت کنم و هم میخواهم کوچکترین گزندی به وجود گرانبهایم نرسد ؟ اگر هنوز به مرحله فداکاری مطلق نرسیده ای بدان که دولت کودتا بر علیه تو دست بالا را دارد و میتواند با حربه ارعاب تو را ساکت کند . تنها هنگامی “رها” خواهی شد که به قول مسلمانها غسل کنی و کفن بپوشی و آماده تحمل هر سختی و رنجی در راه هدف خود بشوی . اما اگر به آن مرحله برسی ، حصار ترس و  ارعاب حکومت بر علیه تو و سایر همرزمانت خواهد شکست . دیگران نیز از تو درس خواهند گرفت و به زودی زود دولت ظلم و جور یزید زمان سرنگون خواهد شد. و این خاص ملت ما تنها نیست . گذشته از آن که پدران ما چند بار در صد سال اخیر با گذشتن از جان ومال و خانواده خود تکانهای بزرگی پدید آوردند که در پیشرفت ایران نقشی اساسی داشت ، هیچ ملتی را در دنیا نمی یابی که بدون فداکاری و از جان گذشتگی به آزادی دست یافته باشد . و اکنون آن زمان برای نسل ما  فرا رسیده است .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر