۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

دررابطه با حضوربه اصطلاح عاشوراییان

دوصدمردجنگی به ازصدهزار..سیاهی لشکرنیاید به کار
2008/01/08
بزغاله و میمون - شعری از سیمین بهبهانی



شنیدم باز هم گوهر فشاندی ------------- که روشنفکر را بزغاله خواندی

ولی ایشان ز خویشانت نبودند ------------- در این خط جمله را بیجا نشاندی

سخن گفتی ز عدل و داد و انرا --------------- به نان و آب مجانی کشاندی

از این نقَلت که همچون نُقل تر بود ---------------- هیاهو شد عجب توتی تکاندی

سخن هایت ز حکمت دفتری بود --------------- چه کفترها از این دفتر پراندی

ولیکن پول نفت و سفره خلق ----------------- زیادت رفت و زان پس لال ماندی

سخن از آسمان و ریسمان بود ---------------- دریغا حرفی از جنگل نراندی

چو از بزغاله کردی یاد ای کاش ------------ سلامی هم به میمون میرساندی



اگر هم نمی دانید سیمین خانم این شعر را برای که سروده اند، به سایت youtube بروید و کلمه "بزغاله" را جستجو کنید
حکومت شاه هم تظاهرات خودجوش مردمی علیه اغتشاشگران برگزار کرده بود! (روزنامه اطلاعات/21 فروردین1357)


بی مقدمه به اصل موضوع می پردازم : پس از تظاهرات ضد حکومتی مردم تبریز در 29 بهمن 1356 ، که به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم انجامید ، حکومت شاه دست به نوعی فرار رو به جلو زد . معترضین را اغتشاشگران آمده از آن سوی مرزها خواند و تصمیم بر برگزاری مراسمی باشکوه گرفت تا نشان دهد مردم تبریز همچنان با تمام وجود به اعلیحضرت و نظام سلطنتی معتقدند و از آنچه اغتشاشگران اجنبی ساخته می خواندند ، خود را مبرا می دانند . جمشید آموزگار به همراه هیات دولت به تبریز رفت تا در مراسم 20 فروردین 1357 شرکت کند . اجازه دهید بخشی از مقدمه ی خبر را به نقل از روزنامه ی اطلاعات در آن روز بخوانیم : « مردم غیور آذربایجان شرقی دیروز با تشکیل یکی از بزرگترین اجتماعات تاریخی خود در شهر تبریز ، بار دیگر علاقه و دلبستگی قلبی خود را نسبت به سه اصل مقدس نظام شاهنشاهی ، قانون اساسی و انقلاب شاه و ملت ابراز داشتند و نشان دادند که تحریکات گروه معدودی اخلالگر و مزدور بیگانه ، نمی تواند در ایمان و اعتقاد راسخ آنها ، کوچکترین خللی وارد سازد . بامداد دیروز ، میدان « قیام تبریز » ، خطه ی مردخیزی که در تاریخ پرشکوه کشورمان جایگاهی برگزیده دارد ، شاهد یکی از پرشکوهترین و عظیم ترین اجتماعات تاریخی مردم غیور و میهن پرست تبریز بود که در آن همه ی طبقات و گروه های اجتماعی شرکت جسته بودند . در ساعت 11 و 45 دقیقه ، آقای جمشید آموزگار نخست وزیر و دبیرکل حزب رستاخیز ملت ایران به همراه وزیران – قائم مقام های حزبی و معاونان دبیرکل – نمایندگان مردم آذربایجان شرقی در دو مجلس سنا و شورای ملی ، در میان ابراز احساسات پرشور نسبت به شاهنشاه آریامهر و خاندان سلطنت ، به میدان « قیام تبریز » آمدند و در جایگاه مخصوصی که برای آنها تدارک شده بود ، قرار گرفتند »
نحوه ی تنظیم خبر ، ما را به یاد خبرهایی می اندازد که این روزها صداوسیما و کیهان از حضور میلیونی مردم برای مقابله با اغتشاشگران وابسته به بیگانه ارائه می کنند . آن روز بهاری 1357 نیز ، حکومت شاه 400 هزار نفر را در تبریز به خیابانها آورد ، آن هم تبریزی که حدود 600 هزار نفر جمعیت بیشتر نداشت . اما این اجتماع عظیم چند ماه بعد چه شد ؟ آیا آنها که آن روز در حضور جمشید آموزگار و ارتشبد شفقت فریاد «جاوید شاه» سرداده بودند ، بر سر آن میثاق خود ماندند ، یا آنکه همه چیز نمایش دولت مستعجلی بود که برای مشروع نشان دادن خود ، به بسیج نیرو دست زده بود ؟ براستی این چهارصد هزار نفر را در ماههای بعد چه شد ؟!
این پرسشی است که صداوسیما و روزنامه هایی چون کیهان باید از خودشان بپرسند ، که آیا گمان نمی برند تاریخ در حال تکرار است ؟ یا می پندارند که برای آنها تاریخ جوری دیگر رقم زده خواهد شد و ارفاقی در حق آنان صورت خواهد پذیرفت ؟! این بریده ی روزنامه ی تاریخی ، می تواند در هنگامه ی کنونی بسیار راهگشا و تامل برانگیز باشد ، چه آنکه تصویر حکومتی را در پیش چشمانمان بازمی نماید که مخالفان پرشمارش را عده ی معدودی اغتشاشگر از خارج آمده دانست و پایدار نماند . آیا آنان که امروز نیز چنین می کنند ، از تاریخ نمی خواهند بیاموزند ؟ حکومت شاه آن روز 400 هزار نفر را در تبریز جمع کرد ، اما برجای نماند . از این روی بر سر اینکه امروز طرفداران حاکمیت دهها هزار نفر بودند یا صدها هزار نفر ، چانه نباید زد ؛ بازی با اعداد و ارقام ،ما را در فراسوی تاریخ ایمن نخواهد گرداند!!



منبع:http://passionofanna.wordpress.com

۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

گزارش عاشورای تهران

گزارش عاشورای تهران
فرمانده پلیس : هیچکس در اعتراضات روز عاشورا کشته نشد ! همانطور که قبلا هم اعلام کرده بودم در کهریزک کسی کشته نشده ، اصولا کسی در ایران کشته نمی شود ، شهید می شود ، شهید هم زنده است ، بنابراین حرف من همان ست که گفتم ....


نیروی انتظامی : ماموران هیچ سلاحی حمل نمی کردند ! به هیچکس تیراندازی نکردند و هیچکس را نکشتند ، اگر هم کسی کشته شده باشد بدلیل همان بیماری ویروسی ست که قبلا هم در کهریزک جان تعدادی را گرفته بود .
فرمانده نیوری انتظامی نام ویروس مورد ذکر را " ب 30 ج " و " 3 پاه " اعلام نمود .

رجانیوز : همه شواهد حکایت از عملیات تیمهای ترور دارد ! خواهرزاده موسوی را هم تیم های ترور کشته اند . قبلا هم تیم های ترور معترضان را می کشتند و یا دستگیر می کردند و به کهریزک می بردند و چنین و چنان می کردند . اصولا اگر تیم های ترور نبودند تا بحال نسخه ولایت فقیه پیچیده شده بود . اصولا همه تیمها باید منحل شوند الا تیم ترور حزب اله بسیج !

سایت فرارو که مدتی ست تغییر روش داده و گویا به شدت از سوی حکومت تحت فشار قرار گرفته در تازه ترین تفسیر خود از موسوی خواسته تا راه خود را از مردم معترض جدا سازد !
شاید تنها جمله خبری صحیح سایت در مورد هدف قرار گرفتن مقام رهبری در شعارهای مردمی بوده .
گویا آقایان توقع دارند بعد از اینهمه جنایت و آزار و پافشاری بر تقلب ، مردم هنوز به ابطال انتخابات بسنده کنند . وقتی مقام عظمای رهبر ( بسیجیان و چماق بدستان ) هر روز تعدادی مزدور را سلاح بدست برای ترور مردم به خیابانها می کشاند ، درخواست عزل او حداقل خواسته منطقی مردم تحت ستم است . مطمئنا مردم ، امروز تقاضای برچیده شدن بساط حکومت اسلامی را سرلوحه اهداف خود قرار داده اند و الا ( دفع ) احمدی نژاد و ( عزل ) خامنه ای آنچنان مهم نیستند که خون ملت شریف ایران برای آنها به زمین ریخته شود . چه هرکدام که بروند ، مفسدی فاسدتر از اینان برجایشان خواهند نشست .
روزنامه کیهان و سایت رجانیوز تعداد معترضان را 500 نفر اعلام کردند ، اما در اخبار مربوط به عزاداری عاشورا به بیش از 500 نقطه شهر تهران اشاره شده که در آنها معترضان با نیروهای پلیس و بسیجیان مزدور درگیر شده اند . کاش نیروهای هوادار رهبری در کلاس های نهضت سواد آموزی قرائتی شرکت می کردند و حداقل حساب را تا سطح کلاس دوم اکابر یاد می گرفتند .

همچنین گویا نیوز از قول فارس ( فاک ) نیوز اعلام کرده که معترضان قرآن را به آتش کشیده اند . شاید حالا آقایان علما باور کنند که وضع کمی تا قسمتی خطرناک شده ، وقتی مردم قرآن به آتش می کشند ( حتی اگر این خبر مانند تمامی اخبار فارس ( فاک ) نیوز جعلی و وارونه باشد ، دلیل انتشار چنین اخباری مسلما عجز و اظطرار حکومت است در مقابله با مردم ) خود حدس بزنید اگر دستشان به شما برسد ، چه ها خواهند کرد !
علمای اعلام و حجج اسلام و مراجع بزرگ تقلید که فعلا در حال شمارش وجوه دریافتی از سوی دولت ، تحت عنوان " المخارج الحوزوی و الخمس و السهم امامة " بوده و هنوز فرصت بررسی اوضاع و نگرانی بابت ریخته شدن خون مردم ندارند ، احتمالا فردایی به فکر نجات دین مردم می افتند که نه نشانی از دین خواهد بود و نه توجهی از سوی مردم . بنابر اطلاعات دریافتی ، با مرگ جمهوری اسلامی ، جشن بزرگ عمامه سوزی در ایران برپا خواهد شد و این سنت تا ابد در ایران زنده خواهد ماند تا مردم یادشان نرود :
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند
یاد هر بی سر و پایی نکنیم
و هدایت انقلابی که حاصل خون فرزندانشان بوده را بدست امثال خمینی و دیگرانی که بدنبال برقرار ی ایده های مکتبی ( چه الهی و چه زمینی ) هستند ، نسپارند .

لیست بازداشتگان سرشناس در دو روزاخیر به کجا چنین شتابان

لیست بازداشتگان سرشناس در دو روزاخیر به کجا چنین شتابان ؟؟
پروین فهیمی – مادر سهراب اعرابی
- داماد آیت ا… خمینی
- محمد طاهری، فرزند آیت الله سید جلال الدین طاهری -
برادر زهرا رهنورد مهندس کاظمی
خواهر شیرین عبادی : نوشین عبادی
سید علیرضا حسینی بهشتی فرزند شهید بهشتی
- رئيس مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم: سید حسین موسوي تبريزي
- عمادالدین باقی رییس انجمن دفاع از حقوق زندانیان
- ماشاالله شمس الواعظین روزنامه نگار و سخنگوی انجمن دفاع از مطبوعات ایران
- ابراهیم یزدی، دبیر کل نهضت آزادی
مهندس حشمت اله طبرزدي -
فروزنده مسئول دفتر مهندس موسوي -
محمد باقريان مشاور ارشد مهندس موسوي -
اربان بهزاديان نژاد رييس ستاد انتخاباتی مهندس موسوی
دکتر علی عرب مازار یزدی مشاور میر حسین
- مرتضی حاجی مدیرعامل بنیاد باران
- رسولی قائم مقام این مرکز
- دکتر محمد صادق ربانی استاد دانشگاه
- مهدی عربشاهی، دبیر تشكیلات دفتر تحكیم وحدت،
- فرزند مصطفی معين،‌وزير علوم دولت خاتمی، -
جواد صابری، روزنامه نگار روز -
منصوره شجاعی از فعالان حقوق زنان -
نسرین وزیری خبرنگار پارلمانی خبرگزاری اصلاح‌طلب ایلنا -
بدرالسادات مفیدی دبیر انجمن صنفی روزنامه‌نگاران، -
کیوان مهرگان دبیر سیاسی ضمیمه اعتماد
این لیست مرتب تکمیل میشود!

خبر فوري از شيراز:اوضاع ناآرام در شيراز

۵۶
خبر فوري از شيراز:اوضاع ناآرام در شيراز ـ۲۴۲ کلیک
sarbazemihan.wordpress.com
الان 2 ساعت است كه در محوطه شاهچراغ و خيابانهاي اطراف درگيري و زدوخورد شديد در جريان است . نيروهاي لباس شخصي با سنگ و ميله و انواع سلاح سرد به مسجد قبا حمله ور شده و در حال تخريب مسجد ميباشند . سر و دست شكسته در محوطه امري عادي است. لباس شخصي ها در حال شعار دادن عليه موسوي و جنبش سبز هستند. ودر مقابل ايشان هم مردم به طرفداري از موسوي شعار ميدهند. شعار مردم: نيروي انتظامي باعث ننگ مايي تجاوز جنايت مرگ بر ولايت از حوالي ساعت يازده صبح، گروهي به سرکردگي سرهنگ ابراهيم عزيزي و محمدباقر ولد...

حکومت نظامی در شرف وقوع است

۵۷
حکومت نظامی در شرف وقوع است ـ۱۵۹ کلیک
aryana-girl.blogsky.com
روز چهارشنبه رژیم قصد دارد با انفجار بمب و یا کشتن تعدادی از تظاهرکنندگان خودی در تظاهرات ضد سبز که خود آنرا اتمام حجت با فتنه نامیده است به بهانه ای دست یابد تا برانگیختن حس انتقام در عوام برای قلع و قمع مخالفین اقدام نماید. به همین دلیل امتحانات روز پنجشنبه ی دانش آموزان آموزش و پرورش را لغو کرده است تا در پنجشنبه و جمعه با برقراری شبهه حکومت نظامی توسط مردم فرضی ( باند پناهیان و کریمی نوحه خوان) که آماده ی جویدن خرخره ی مخالفین هستند بر اساس استراتژی کینه پراکنی، رهبران جنبش را دستگیر و ی...

هشـــــــــــــــــــــــــدار جدی

۲۰۰۹
هشـــــــــــــــــــــــــدار جدی! ( برای مقابله با سناریوی جدید یزید زمان در خانه بمانید)
هشدار: سناریوی جدید یزیدیان با قربانی تراشی و ترور نیروهای خودی و کشتار بسیجیان و اراذل و اوباش و تعدادی از سپاهیان و زن و بچه ( در تظاهرات فرمایشی فردا) مقدمه ی اعدام سران سبز و ختم قائله(!؟).
خبر اول(تابناک):
جلسه غير علني براي اتفاقات روز عاشورا
خبر دوم(کیهان):
شوراي نگهبان: برخورد قاطع با عوامل هتك حرمت روز عاشورا چشم فتنه را كور مي كند!
خبر سوم(خبرگزاری فارس): تجمع بزرگ عاشورائيان در محكوميت اهانت فتنه‌گران به ارزش‌ها و باورهاي والاي اسلامي امروز و فردا (چهارشنبه-9دی88-) رأس ساعت 15 در نقاط مختلف كشور برگزار مي‌شود.
خبر چهارم:
سردار محمد رضا نقدي:
مردم در پاكسازي فتنه گران اجيرشده لحظه‌اي درنگ نخواهند كرد!
خبر پنجم(کیهان-شریعتمداری): براي ديرباورترين افراد هم كمترين ترديدي باقي نمي گذارد كه سران فتنه و آشوبگران آن روز، مصداق بي چون و چراي «فئه باغيه» و دشمنان اسلام، امام، نظام و مردم هستند. دشمنان وحشي و خونريز و مأموران حلقه به گوش اسرائيل كه حتي از برنامه ريزي براي كشتن خواهرزاده خود نيز دريغ نمي ورزند!
خبر ششم (مدیر روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استان تهران):
لغوامتحانات پنجشنبه مدارس برای تجمع فردا.
نتیجة: پیگیری اتفاقات روز عاشورا تا اخبار امروز ما را به این نتیجه می‌رساند که به شیوه‌ی شریعتمداری کیهان( که از هر نوع توهم پراکنی و افترا به مخالفین دریغ نمی‌ورزد و حتی موسوی را متهم به قتل خواهرزاده ی خود میکند!) اینک به تمامی ایرانیان آزادیخواه و مظلوم که قربانی تمامیتخواهی ستمکارانند هشدار دهیم که :
برای دیرباوترین افراد هم کمترین تردیدی باقی نمی‌گذارد که سران اموی و یزیدیان زمان که بقایای حکومت سانسورگر و جائل اموی و همان چماقدارن صدر انقلاب بودند مصداق بی چون و چرای "فئه باغیه" و دشمنان امام حسین(ع) و مردم و ایران بوده، دشمنان وحشی و خونریز و ماموران حلقه به‌گوش یزید زمان که حتی از برنامه‌ریزی برای کشتن هواداران خود برای گرفتن مجوز جهت قلع و قمع امت و مردم آزادیخواه و ایرانیان نیز دریغ نمیورزند.!
اینک بر اساس منطق شریعتمداری از هر سو بوی خون و توطئه می آید وخبر هفتم میتواند این باشد:
خبر هفتم: هشدار! فردا تمامیتخواهان با قربانی کردن نیروهای خودی و مردم تهییج شده و بسیجیان و اراذل و اوباش مزدور و تعدادی از سپاهیان و زن و بچه هایشان و مردم کوچه و بازار تدارک یک بمبگذاری و حمله ی مسلحانه به فریب خوردگان تظاهرات کننده، آتش کینه و انتقام جویی و اعدام سبزها و سران آنها را تدارک دیده و توجیه خواهند کرد.

مردم در خانه بمانند و در هر فرصتی تنها خواسته های خود را به صورت مسالمت آمیز بیان کنند و به شمشیر به دستان مزدور و فریبخورده همچون حسین(ع) تنها گل آگاهی هدیه کنند.
که کل یوم عاشورا؛ کل ارض کربلا.

۱۳۸۸ دی ۴, جمعه

ترور خاموش بر علیه سران سبز ـ۰gfhtdh

new_win ترور خاموش بر علیه سران سبز ـ۰ کلیک
Language Bookmark koodeta1388.blogspot.com

روش عملیاتی این تیم که تا کنون پروژه هایی بسیار زیادی را با موفقیت بانجام رسانیده اند، از طریق کنترل اطلاعاتی پرونده پزشکی فرد سوژه است. اطلاعات لازم از نوع بیماری و همچنین نتایج آخرین تستها و آزمایشات پزشکی، همچنین مسیرهای تهیه دارو شناسائی شده و پرونده پزشکی کاملی برای فرد مورد نظر تهیه شده و مسئول این تیم، شخصاً پرونده را با خود به روسیه برده و در مسکو با کمک بخش ویژه اطلاعات و امنیت روسیه، پرونده تجزیه و تحلیل شده و رهنمود لازم به طرف ایرانی داده می شود که چه دارویی را باید جایگزین نماید ...

۱۳۸۸ آذر ۲۷, جمعه

محرم سبز


__________________
ای وطن محرم سبز
عشق من
اندیشه من
گهوار من
گور من
قلب پاره ای من
کشور سبز من
به امید پیروزی و سر بلندی

ویرایش توسط r.v : 15-12-09 در ساعت 11:43 PM.
r.v آنلاین نیست. پاسخ با نقل قول
The Following 5 Users Say Thank You to r.v For This Useful Post:
ask_bl (16-12-09), mirfreedom (16-12-09), TiNa.SaBz (16-12-09), فریاد سبز (دیروز), سجيل (دیروز)
قدیمی 16-12-09, 08:05 PM #12
همیار سایت

فریاد سبز آواتار ها

تاریخ عضویت: Aug 2009
محل سکونت: IRAN SABZ
نوشته ها: 835
سپاس ها: 2,034
در 607 پست 1,561 بار سپاسگزاری شده است
قدرت محبوبیت: 48
فریاد سبز is on a distinguished road
فریاد سبز به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

__________________
جانم فدای حسین …. دوستت دارم میر حسین

ویرایش توسط ask_bl : دیروز در ساعت 07:05 PM.
فریاد سبز آنلاین نیست. پاسخ با نقل قول
The Following 3 Users Say Thank You to فریاد سبز For This Useful Post:
ask_bl (16-12-09), r.v (دیروز), سجيل (دیروز)
قدیمی دیروز, 04:46 PM #13
همیار سایت

فریاد سبز آواتار ها

تاریخ عضویت: Aug 2009
محل سکونت: IRAN SABZ
نوشته ها: 835
سپاس ها: 2,034
در 607 پست 1,561 بار سپاسگزاری شده است
قدرت محبوبیت: 48
فریاد سبز is on a distinguished road
فریاد سبز به Yahoo ارسال پیام
پیش فرض

این هم یک کار زیبا از دوست خوب که برای من ارسال کرده است زیباست نه هم به محرم نسبت داده شده هم به جریان هتک حرمت به بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران

__________________
جانم فدای حسین …. دوستت دارم میر حسین

ویرایش توسط ask_bl : دیروز در ساعت 06:55 PM.
فریاد سبز آنلاین نیست. پاسخ با نقل قول
The Following 4 Users Say Thank You to فریاد سبز For This Useful Post:
ask_bl (دیروز), mirfreedom (دیروز), r.v (امروز), سجيل (دیروز)
قدیمی امروز, 01:33 AM #14
کاربر فعال

r.v آواتار ها

تاریخ عضویت: Aug 2009
نوشته ها: 339
سپاس ها: 362
در 192 پست 358 بار سپاسگزاری شده است
قدرت محبوبیت: 23
r.v will become famous soon enough
r.v به Yahoo ارسال پیام
flash پوستر محرم


This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1000x800.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 900x633.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768.
__________________
ای وطن
عشق من
اندیشه من
گهوار من
گور من
قلب پاره ای من
کشور سبز من
به امید پیروزی و سر بلندی

ویرایش توسط r.v : امروز در ساعت 04:07 AM.
r.v آنلاین نیست. پاسخ با نقل قول
پاسخ

گفتار روزانه محسن سازگارا جمعه 27 آذر1۳۸۸۱

Language MediaType Bookmark youtube.com

مرگ بر اسلام

Language Bookmark bpl.irr