۱۳۸۸ آذر ۹, دوشنبه

احتمال مرگ کسانی که بطور مرتب رابطه جنسی دارند، 50% کمتر از سایرین است!

امشب مطلبی برای شما داریم که برای روحیه شما خوب است: یک تحقیق 10 ساله که در کشور ولز انجام شده نشان می دهد احتمال مرگ کسانی که بطور مرتب رابطه جنسی دارند، 50% کمتر از سایرین است!

دکتر گابریل موریسی می گوید این تنها بخشی از نکات مثبت رابطه روحی-جسمی سکس در زندگی شما می تواند باشد. وی در ادامه می گوید: "این کاملاً طبیعی به نظر می آید که داشتن سکس برای شما مفید باشد چرا که موجب افزایش گردش خون، تحریک اعصاب، حرکت ماهیچه ها، درگیری مغز و هر آنچه برای سلامت فرد مفید است، می شود." متاسفانه با کوچکترین مریضی ما سکس را ترک می کنیم. خانم دکتر موریس می گوید: "ما به سکس به عنوان یک مقوله لوکس نگاه می کنیم در حالی که این موضوعیست که با سلامت ما رابطه مستقیم دارد. همچنین عموم آنرا تنها برای جوانان می دانند در حالیکه برای افرادی که پا به سن می گذارند بسیار حیاتی و یک هدیه به شمار می آید."

هنوز قانع نشده اید؟ در ادامه 10 دلیل علمی را ذکر می کنیم که انگیزه ای خواهد بود برای بهبود و افزایش روابط جنسی شما!

1. حملات قلبی و سکته مغزی کمتر

در فیلمها نشان داده میشود که افراد در هنگام هیجان دچار حملات قلبی می شوند. در حالیکه تحقیقات علمی نشان می دهد که احتمال این اتفاق 1 در میلیون می باشد. نتایج تحقیقات به ما می گوید که داشتن چندین بار رابطه جنسی در هفته موجب کاهش حملات قلبی و مغزی به میزان 50% خواهد شد. دکتر دارن راسل می گوید سکس موجب رهاشدن هورمونهایی مانند dehydroepiandrosterone و oxytocin می شود که این هورمونها گردش خون در رگها و اندامها را بهبود می بخشند.

2. فشار خون و استرس کمتر

تحقیقات انجام شده در اسکاتلند نشان می دهد که افرادی که به طور مداوم رابطه جنسی دارند، در برابر اتفاقات استرس زا عکس العمل بهتر و مناسبتری از خود نشان می دهند. در آغوش گرفتن شریک جنسی دارای اثرات شگفت انگیزیست: یک تحقیق در امریکا نشان می دهد که در آغوش گرفتن موجب کاهش فشار خون و ضربان قلب در زنان یائسه می شود.

دکتر موریسی می گوید: "تماس جنسی نیز موجب آزادشدن هورمونهای مفید می شود، نیاز نیست حتماً به ارگاسم برسید."

3. کاهش افسردگی

هورمونهایی که ذکر گردید باعث کاهش افسردگی نیز می گردند. دکتر گوردون گالوپ، روانشناس امریکایی، می گوید: احتمال ابتلا به افسردگی در زوجهایی که از کاندوم استفاده می کنند به مراتب کمتر از سایرین می باشد. وی معتقد است مایع منی حاوی هورمون پروستاگلاندین است که با جذب آن توسط دیواره واژن، احتمال افسردگی در زنن کاهش می یابد. البته او می گوید که این دلیل نمی شود که افراد از کاندوم استفاده نکنند.

4. جلوگیری از پوکی استخوان

دکتر راسل در این باره می گوید: "افرادی که سکس مرتب و زیاد دارند، تستسترون دارند که این امر رابطه مستقیمی با پوکی استخوان دارد."

5. جلوگیری از ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا

محققین دانشگاه وایلی در پنسیلوانیای امریکا می گویند: سکس بیشتر، سرماخوردگی و آنفلوآنزای کمتر! آنها می گویند سکس موجب افزایش قدرت ایمنی بدن شده و احتمال ابتلا به سرماخوردگی را تا یک سوم کاهش می دهد. تحقیقات انجام شده در آلمان نشان می دهد که حتی خودارضایی در مردان باعث افزایش تعداد گلبولهای سفید خون می شود.

6. جلوگیری از سرطان پروستات

تحقیقات متعدد نشان می دهد مردانی که در 20 سالگی خود تعداد انزال منی آنها 21بار در ماه بوده، در مقایسه با کسا نی که 5 تا 7 بار در ماه بوده است، در ادامه زندگی احتمال ابتلای به سرطان پروستات در آنها یک سوم است. دکتر راسل می گوید: نیاز نیست که این انزال حتماً از طریق همخوابی با یک شریک جنسی باشد.

7. بهبود سردرد

تحقیقات نشان می دهد که سکس موجب بهبود سردرد خصوصا در زنان می شود. endorphin و corticosteroid که در طول سکس آزاد می شوند، خاصیت مسکن و ضددرد داشته و باعث کاهش درد مفاصل، گرفتگی عضلات، سردرد و سایر دردها می شوند.

8. بهبود وضعیت خواب

دکتر راسل برای کسانی که مشکل بیخوابی یا کم خوابی دارند، نسخه سکس را تجویز می کند. وی می گوید: "سکس موجب بهبود خواب در افراد شده و کمتر از والیوم اعتیادآور است!"

9. هیکل شما را روی فرم نگه می دارد

برخی متخصصین می گویند 30 دقیقه سکس شدید، معادل 15 دقیقه ورزش روی تردمیل یا بالا رفتن از پله بوده و 360 تا 835 کیلوژول انرژی مصرف می کند. در سکس، اندامهایی مانند لگنچه، ران، سینه، بازوها، باسن و ... درگیر فعالیت می شوند. ضربان قلب از 70 به 150 رسیده و شخص مانند یک ورزشکار دومیدانی فعالیت می کند.

10. جلوگیری از بی اختیاری ادرار

دکتر موریسی در این باره می گوید: ماهیجه هایی که در جلوگیری از بی اختیاری ادرار فعالیت دارند، در طول سکس درگیر شده و قوی می شوند. این اتفاق خصوصا در هنگام ارگاسم تشدید می شود.

اگر استفاده نکنید از دستتان رفته ! ...

دکتر دارن راسل می گوید: داشتن رابطه جنسی به طور مرتب موجب بهبود وضعیت آلت تناسلی شده و کنار گذاشتن سکس، نارساییهای زیر را در پی خواهد داشت:

اختلال در نعوظ (راست شدن آلت جنسی) مردان در سنین بالاتر

ضعف، نارسایی و خشک شدن واژن در زنان

آیا دلایل بیشتری می خواهید؟

-پریود (قائدگی) منظم و مرتب

-جوانتر به نظر می رسید! دکتر دیوید ویکس می گوید زوجهایی که 3بار در هفته سکس دارند نسبت به سایرین 7 سال جوانتربه نظر می رسند. سایر تحقیقات نشان می دهد سکس موجب افزایش هورمون اواستروژن در زنان شده و موهای درخشانتر و پوست شفافتری خواهند داشت.

-پوست و دندان سالمتر. برخی محققین می گویند مواد معدنی موجود در آب منی (مانند روی و کلسیم) پس از جذب در واژن، از فساد دندان جلوگیری کرده و باعث بهبود پوست می شوند.

امشب همزمان با سخنان ا.ن، مرگ بر دیکتاتور سر دهیم


ما ظالمیم و خدا ما را دوست ندارد (سومین نامه انتقادی نویسنده سابق کیهان به آیت الله خامنه ای) ـ۰ کلیک


  • ۸

تلنگر ظریف و هوشمندانه سایت آقای کروبی (تغییر) به پیروان دولت و حکومت توسط آیه های قرآن


  • ۳

اختصاصي جرس/ افشاگري هاي بهزاد نبوي پس از آزادي


  • ۱۰

ترافیک سبز در روز شانزدهم آذر (انیمیشن)


  • ۲

دولت کودتا برای مقابله با اعتراضات 16 اذر شنبه را تعطیل اعلام کرد


  • ۲

صادق زیباکلام: تهرانی که دیگر نیست‏


  • ۲

امروز نیروهای امنیتی برای ممانعت از تجمع آرام مادران عزادار با گاز اشک آور بسوی آنان حمله کردند


  • ۶۵

شکست مذاکرات هسته ای / واکنش عجولانه ایران، خواست اسرائیل است (صادق زيبا کلام)


  • ۵۲

اعتراض آیت الله منتظری به سرکوب مردم: زدن مردم با چه مجوزی؟


  • ۵۷

من میخواهم صیغه موقت شوم تا به گناه نیفتم . اما بابام مخالفه ! چیکار کنم ؟

من میخواهم صیغه موقت شوم تا به گناه نیفتم . اما بابام مخالفه ! چیکار کنم ؟





بسم الله الرحمن الرحیم

من دوشیزه ن . م هستم که 16 سال دارم و در دبیرستان درس میخوانم . فرزند ع . مهستم و پدر بزرگم حضرت آقا م . م بوده است که سالها ست او را شهید شده است .
چند روز قبل صحبت های بابام را در زورنامه کیهان چاپ کرده بودند، دوستانم به من نشان دادند . اولش تعجب کردم اما وقتی همه اون صفحه را خوندم فهمیدم بابام همچین زیادی باقلوا خورده ... به هر حال .
من تا حالا ازدواج نکرده ام . و باکره هستم . ممکن است شیطان مرا گول بزند و به گناه وادارم کند . لذا به روزنامه کیهان رفتم تا یک آگهی در آن درج کنیم . من و همکلاسی ها پول روی هم گذاشتیم تا آگهی را درج کنیم . متن آگهی این بود.
النکاح سنتی
برای اینکه به گناه نیفتیم صیغه میشویم
دختران شانزده ساله دبیرستان کوثر
تلفن : شماره موبایل بابام بود
اما متاسفانه این آگهی را چاپ نکردند . اولش اون اقا که اونجا بود گفت آگهی نمی خواهد . خودمان در دفتر روزنامه کیهان طبقه سوم کنار حمام و آبدار خانه ، یک چیز خانه کوچک اسلامی هم داریم . ضمنا حاج اقا ح . ش مدیر مسئول روزنامه کیهان مراسم عقد موقت را تلاوت میکنند . حالا بیائید برویم بالا . همه شما را عقد موقت کنیم تا به گناه کبیره گرفتار نشوید .

ما هم همگی رفتیم بالا و آقای ح . ش هم امد عقد موقتمان کند و با میخ اسلام ما را آشنا سازد تا به گناه نیفتیم . وقتی فهمید من ن . م دختر ع . منماینده محفل شورای اسلامی هستم و پدر بزرگم آیت الله مرحوم م . م و نویسند بزرگ اسلامی است و شوهرعمه جانم اقای ع . ل رئیس محفل شورای اسلامی است .و برادر شوهر عمه ام رئیس قوه غذائیه است . خواستند جریان را رفع و رجوع کنند که به بابام تلفن کردند و اومد و... چه اومدنی .... جای شما خالی نباشه ، وقتی رسیدیم خونه ،طبق قوانین عطوفت اسلامی ، کتکی خوردم که یکهفته نتونستم برم مدرسه .هنوز جای نوازش بابام روی صورتم کبوده .

حالا هم هر چه میگم منو صیغه کن که به گناه نیفتم . میگه اونو برای امت جاهل ایران گفتم نه برای تو . یا بابام باید خودش منو ببره یه جایی موقتی صیغه بشم که به گناه نیفتم یا باید حرفاشو پس بگیره .

آبرو و حیثیت منو توی دبیرستان لکه دار کرده با این باقلوا خوردنش . حالا من چیکار کنم .!؟ اگه حرفاشو پس نگیره روز 16 آذر با دوستام میایم جلو دانشگاه تهران بر ای سبز شدن و آبروی همه این عقب مونده ها رو میبریم .

زنده باد نرگس کلهر که فاتحه خوند به بابای منجمدش . بابای 1400 سال قبلش . این آدم های 1400 نمی دونند اگه یه دختر صیغه بشه میشه مثل همون چیزی که توی غرب میگن بد است و اخلاق خانواده ندارند . خاک بر سر پدران متحجر و عقب افتاده مون . آخه دختر دبیرستان چطوری صیغه و متعه بشه ؟
.
روابط نامشروع یا ازدواج موقت؟